• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • blackpeach
    muffins88 skrev 2021-05-20 09:25:19 följande:

Uppdaterar listan. Jag hoppar över till juni-gruppen efter vad jag själv tror nu resulterade i mkt tidigt missfall. Önskar er alla lycka till!!

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

10/5 Thess85 PLUSSAT

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

15/5 Länken

15/5 LyckaW88

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88 (mensen kom en dag sent)

19/5 Inorina

19/5pedansvar

20/5 senapp, pippi12345 PLUSSAT, lindhu

21/5 Secret A, blackpeach

22/5 Lo908

24/5 senapp

25/5 barnlängtan2021

26/5 Linneado

27/5 sidechick

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

Vad tråkigt! Lycka till i juni! <3
  • elinhhjj

Hade lite ont i magen imorse, mensvärk aktivt. Känner mig också extra kåt, haha, precis som jag brukar göra strax några dagar innan mensen. Funderar på att testa tidigt imorgon bitti, men så rädd att bli besviken. Mensen är beräknad om fem dagar... 

• Jojjans
    Jeannollåtta skrev 2021-05-19 17:11:16 följande:

Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.

Positivt test är ju ingen garanti för att äl skett, så det kan ju vara så att kroppen försöker igen. Men då borde du ju få utslag igen precis som du säger. Jag skulle fortsätta testa med stickor några dagar till ifall äl inte skett ännu.
  • Jojjans
    elinhhjj skrev 2021-05-20 12:49:45 följande:

Hade lite ont i magen imorse, mensvärk aktivt. Känner mig också extra kåt, haha, precis som jag brukar göra strax några dagar innan mensen. Funderar på att testa tidigt imorgon bitti, men så rädd att bli besviken. Mensen är beräknad om fem dagar... 

Förstår att det är olika för alla, men jag blir mycket mer kåt som gravid :)
  • lidhu

Har haft en del symptom, mensen har inte kommit idag på BIM (den brukar alltid komma på fm) jag hade därför stora förhoppningar även om jag försökta tysta ner det, men kände mig typ ändå säker på att jag var gravid...

• elinhhjj
    Jojjans skrev 2021-05-20 13:37:18 följande:
    Förstår att det är olika för alla, men jag blir mycket mer kåt som gravid :)
    Åh! De ger mig ju ändå lite förhoppningar! Trotts att jag ändå brukar, som sagt, få precis dessa symptom när mensen är på g också. SÅ jobbigt att mens och graviditet, typ, är samma symptom! Nu går man ju och letar efter alla symptom man kan hitta också, så jobbigt att vara otålig!
  • JosHed
    lidhu skrev 2021-05-20 16:19:08 följande:

Har haft en del symptom, mensen har inte kommit idag på BIM (den brukar alltid komma på fm) jag hade därför stora förhoppningar även om jag försökta tysta ner det, men kände mig typ ändå säker på att jag var gravid...

Åh vad trist! Hoppas strecket kommer imorgon!
  • Ped ansvar

Vågar man lita på RFSU? Jag tog även CB med veckoindikator, men det visade ?inte gravid?. Min vän sa dock att hon upplevt att det digitala är väldigt segt på att visa ?gravid? ..
  • Onewayticket

Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.

Svar på tråden BIM maj