Abortmotståndare-vill ni ha ett samhälle utan lagliga och säkra aborter?
Kom med seriösa argument (som inte har något med dina personliga känslosamma åsikter )varför abort borde vara olagligt
Kom med seriösa argument (som inte har något med dina personliga känslosamma åsikter )varför abort borde vara olagligt
Jag tycker det är tydligt att svaret på min fråga skulle automatiskt leda åt vilka konsekvenser det skulle medföra.
Man kan även bara svara med ett : ja eller ett nej. Att diskutera om abort är mord eller inte är inte relveant, men det är det som kommer upp, i vanlig ordning.
Är det pengarna du oroas över så kan jag berätta att ett barn kostar samhället betydligt mer än en abort.
Du får nog vässa argumenten lite om du ska vara med i matchen.
Jag tycker det är tydligt att svaret på min fråga skulle automatiskt leda åt vilka konsekvenser det skulle medföra.
Man kan även bara svara med ett : ja eller ett nej. Att diskutera om abort är mord eller inte är inte relveant, men det är det som kommer upp, i vanlig ordning.
Vet du vad, det får du leta efter själv.
Jag behöver inte bevisa något för dig.
Dock stämmer det jag skrev.
Jag har en gång haft denna diskussion i Almedalen, med medlemmar i Kristna Värdepartiet.
Mannen jag pratade med hävdade helt bestämt att han personligen skulle låsa in sin 13-åriga dotter som var gravid med sin farfars barn. Alltså hans egen far skulle våldtagit hans dotter.
Allt för att dottern inte skulle kunna göra en abort.
Här har du deras argument, de är fullständigt oresonliga angående detta.
www.kristnavardepartiet.se/abort-och-var-livsbejakande-politik
Jag har en gång haft denna diskussion i Almedalen, med medlemmar i Kristna Värdepartiet.
Mannen jag pratade med hävdade helt bestämt att han personligen skulle låsa in sin 13-åriga dotter som var gravid med sin farfars barn. Alltså hans egen far skulle våldtagit hans dotter.
Allt för att dottern inte skulle kunna göra en abort.
Här har du deras argument, de är fullständigt oresonliga angående detta.
www.kristnavardepartiet.se/abort-och-var-livsbejakande-politik
Tyvärr, du har fel.
Ska vi säga så? Du känns som en som jag inte vill slösa mer energi på. Ny medlem och allt... undrar varför. (Som så ofta, nya medlemmar som beter sig som idioter, blir avstängda, skaffar nytt nick, beter sig som idioter... om och om igen.