• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • goodenough06
    Bacon89 skrev 2021-03-02 13:24:34 följande:

Jag tog mina test på eftermiddagen så klart det går. Tog 3 till dagen efter men det digitala va på eftermiddagen:))

Tänkte eftersom det är innan BIM! Men jag tar imorgon istället.
  • Bacon89
    goodenough06 skrev 2021-03-02 16:37:13 följande:

Tänkte eftersom det är innan BIM! Men jag tar imorgon istället.

Jag tog dom testen på bim-3 så det går :)
  • Äit
    goodenough06 skrev 2021-03-02 12:10:06 följande:

Tog ett till med sticka som blev ett mer tydligt streck. Tror ni jag kan ta digitalt på kvällen då istället för morgonurin? Eventuellt lite otålig här, haha.

Grattis :D
  • Maramba
    Monsan94 skrev 2021-03-02 12:07:50 följande:

Ja men lite så haha, börjat få stegring på äl test nu och lite molvärk och ändrat sekret, så tror äl sker i dagarna!

Sen är det en lååång väntan, tänker att jag ska nörda ner mig i era andras resor och testande så jag blir distraherad!

Ja det gäller att hålla sig sysselsatt om man inte ska gå loco. Har ni barn sen innan?
  • Tvåbarnsmorsan92

Jag tog ett test (alldeles för tidigt) igår med RFSU och fick ett svagt streck. Min man såg det när jag visade på FaceTime. Men jag blir ändå osäker på om det var ett spökstreck för det var så ljust. Har inga fler tester och vill vänta till helgen men det är sååååååå svårt att hålla sig från att springa till affären och handla haha!

Någon som testat med RFSU förut och vet om det är vanligt med spökstreck på dom? Kollade på det idag igen och strecket var kvar

• Mamma91a
    myownworstenemy skrev 2021-03-02 12:08:36 följande:

Usch, vilken otur du har haft! Fruktansvärt. Jag är ganska säker på att jag hade en kemisk graviditet för snart ett år sedan när jag hade Covid-19. Det var väl tur att jag inte hade fattat att jag var gravid innan i alla fall. Men ändå snopet. Hoppas att vi båda får riktiga plus snart som slutar med en bebis i famnen!

Men usch, ja vi får verkligen hoppas på det.
  • goodenough06
    Tvåbarnsmorsan92 skrev 2021-03-02 17:03:44 följande:

Jag tog ett test (alldeles för tidigt) igår med RFSU och fick ett svagt streck. Min man såg det när jag visade på FaceTime. Men jag blir ändå osäker på om det var ett spökstreck för det var så ljust. Har inga fler tester och vill vänta till helgen men det är sååååååå svårt att hålla sig från att springa till affären och handla haha!

Någon som testat med RFSU förut och vet om det är vanligt med spökstreck på dom? Kollade på det idag igen och strecket var kvar

Tror inte det är så vanligt med spökstreck alls. Om strecket är färgat och lika bred som teststrecket så är det positivt. Många tycker clearblue (med blå färg istället för röd) gör spök men det är nog för att den blå färgen är väldigt lik den grå skugga man kan se av själva strecket där färgen ska fästa.
  • ems86
    goodenough06 skrev 2021-03-03 06:36:09 följande:

Tog digitalt nu på morgonen:D

Yes!! Stort grattis!
Svar på tråden BIM mars 2021