• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • JIBL

ÄL+8 idag, den dagen jag plussade på senaste graviditeten. Tog ett test ikväll och tycker mig kunna se ett svagt svagt streck. Jämförde med ett test av samma märke jag tog igår som var helt blankt och man ser skillnad. Kommer knappt kunna sova. Gaah. Vill bara att det ska bli morgon aå jag kan ta ett nytt test.

• Längtar efter Dig

Har bim den 18/3. Tror jag har äl idag, eller om jag hade det igår. Hade sex i förrgår. Hoppas så att det tar sig på första försöket. Någon som har äl nu och känner av det? Jag har så ont just nu på vänster sida. Känner ofta av min äl så starkt.

• Längtar efter Dig

Lägger till mig med, har bim 18/3. Så bra med en lista :D

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3 (Plussat)

JIBL 7/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Jojjans 6/3-11/3

Ploppis 15/3

MommyA 15/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Längtarefterdig 18/3

Sopkvasten 21/3

Tryingtogetnr2 24/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

Jozsan 31/3

• Jojjans
    Jozsan skrev 2021-03-03 22:30:57 följande:

För vår del tror jag det är bäst äl dagen och dagen efter. Har provat nu att ha några dagar innan och dagen precis innan äl, utan att pricka rätt så vi provar ny metod denna månad

Intressant! Det enda jag vet är att ägget ofta bara lever 12 timmar efter att det släppt och att det ju är svårt att veta exakt när det släpper. Håller tummarna för dig!

Jag har bara ett barn, men har gjort ett antal aborter och fått två missfall och vet att jag en av gångerna blev gravid av sex 4 dagar innan äl, och en annan gång 3 dagar innan. Så vi lägger mest fokus innan eftersom jag vet att det funkar. Men nu senast slutade vi ligga vid förväntad ägglossning men sen måste den ha skjutits fram, så det blev bara 3 dagar innan den här gången. Hoppas det finns en chans ändå!
  • JIBL
    Kattis93 skrev 2021-03-04 13:57:33 följande:

Jag tog ett digitalt också!!!

Grattis!=)
  • Kattis93
    JIBL skrev 2021-03-04 14:01:51 följande:

Grattis!=)

Tack!! ?? Dag 33 efter missfall utan mens mellan.. hoppas bara denna vill hålla i sig!
  • JIBL
    Kattis93 skrev 2021-03-04 14:10:31 följande:

Tack!! ?? Dag 33 efter missfall utan mens mellan.. hoppas bara denna vill hålla i sig!

Förstår det. Håller alla tummar att det går vägen:)
Svar på tråden BIM mars 2021