• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Monsan94
    goodenough06 skrev 2021-03-02 07:39:23 följande:

Idag kom ett svagt men väldigt tydligt(irl) plus på stickan! Jag är helt i chock. Trodde jag hade ett digitalt liggandes men det hade jag inte så ska införskaffa det idag. Så spännande och så nervöst. Efter mitt MA i november vet jag inte hur jag ska kunna slappna av de kommande veckorna.

Du får uppdatera när du tagit digitala!
  • Mamma91a
    myownworstenemy skrev 2021-03-02 08:37:13 följande:

Tredje dagen med illamående. Molvärk. Har även ömma bröst men det brukar jag ha innan mens. Efter att ha försökt skaffa syskon i mer än två år och flera gånger ha trott att jag varit gravid vågar jag inte hoppas på något denna gång heller. :( Jag har slösat så många graviditetstest så jag väntar tills efter BIM innan jag eventuellt testar. Tror dock att mensen kommer som vanligt. Så trött på detta nu! Kan man bara bli gravid någon gång!

Jag förstår din känsla. Det är tufft. Jag hsr själv haft 3 mf senaste tiden och få 1 i v 11 som avslutades i januari i år.
  • Monsan94
    myownworstenemy skrev 2021-03-02 08:37:13 följande:

Tredje dagen med illamående. Molvärk. Har även ömma bröst men det brukar jag ha innan mens. Efter att ha försökt skaffa syskon i mer än två år och flera gånger ha trott att jag varit gravid vågar jag inte hoppas på något denna gång heller. :( Jag har slösat så många graviditetstest så jag väntar tills efter BIM innan jag eventuellt testar. Tror dock att mensen kommer som vanligt. Så trött på detta nu! Kan man bara bli gravid någon gång!

Håller tummarna för dig! <3
  • Monsan94
    Maramba skrev 2021-03-02 08:32:17 följande:

Haha ja det vore inte så dumt! Jag brukar kunna hålla mig som längst till ÄL+8 och sen blir det minst ett test om dagen xD

Ja men lite så haha, börjat få stegring på äl test nu och lite molvärk och ändrat sekret, så tror äl sker i dagarna!

Sen är det en lååång väntan, tänker att jag ska nörda ner mig i era andras resor och testande så jag blir distraherad!
  • myownworstenemy
    Mamma91a skrev 2021-03-02 12:03:52 följande:

Jag förstår din känsla. Det är tufft. Jag hsr själv haft 3 mf senaste tiden och få 1 i v 11 som avslutades i januari i år.

Usch, vilken otur du har haft! Fruktansvärt. Jag är ganska säker på att jag hade en kemisk graviditet för snart ett år sedan när jag hade Covid-19. Det var väl tur att jag inte hade fattat att jag var gravid innan i alla fall. Men ändå snopet. Hoppas att vi båda får riktiga plus snart som slutar med en bebis i famnen!
  • goodenough06

Tog ett till med sticka som blev ett mer tydligt streck. Tror ni jag kan ta digitalt på kvällen då istället för morgonurin? Eventuellt lite otålig här, haha.

• ems86
    goodenough06 skrev 2021-03-02 12:10:06 följande:

Tog ett till med sticka som blev ett mer tydligt streck. Tror ni jag kan ta digitalt på kvällen då istället för morgonurin? Eventuellt lite otålig här, haha.

Köp ett två pack? Så kan du ta det andra i morgon bitti om inte kvällens visar. Det kan ju slå från en dag till en annan. Håller tummarna!
  • Rosahimmel86

Testade i dag igen , denna gång med CB digital men den visade ett minus

Nu får jag nog ställa in mig på att mensen kommer i helgen

Hoppet är inte ute, men nästan

Så roligt med fler som plussat

Grattis till er :)

• Bacon89
    goodenough06 skrev 2021-03-02 12:10:06 följande:

Jag tog mina test på eftermiddagen så klart det går. Tog 3 till dagen efter men det digitala va på eftermiddagen:))
Svar på tråden BIM mars 2021