• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Tryingtogetnr2

Ändrar min bim nu till vad som står på nc iaf

mars 2021

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Jojjans 6/3-11/3

Ploppis 15/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Tryingtogetnr2 24/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

Jozsan 31/3

• Smacko
    ems86 skrev 2021-03-01 08:19:12 följande:

För ivrig!

Grattis!!!
  • Mamma91a
    ems86 skrev 2021-03-01 10:40:10 följande:

Tack alla! Jag är en av dem som hade ett missfall i januari. Försöker behålla en positiv känsla och inte kliva rakt ner i oron.

Förstår din känsla. Jag fick också mf I januari. Skulle gå in I v 11 precis så det kändes sjukt jobbigt:(
  • Anonym (Försökmednr2)
    ems86 skrev 2021-03-01 08:19:12 följande:

För ivrig!

Stort grattis!! Vad kul!
  • Rosahimmel86

BIM -5 Blankt i dag med

Tror inte det tog sig denna månaden

Ska göra ett test med "Early" i morgon bitti och är det blankt så får jag sikta in mig på att mensen kommer

Grattis till alla er som plussat

• Sopkvasten
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-01 12:39:53 följande:

BIM -5 Blankt i dag med

Tror inte det tog sig denna månaden

Ska göra ett test med "Early" i morgon bitti och är det blankt så får jag sikta in mig på att mensen kommer

Grattis till alla er som plussat

Brukar du plussa så tidigt? När jag blev gravid med min yngsta så var det negativt fram till bim-2. Förra gången jag blev gravid (mf efter några veckor dock) så var det svagt plus på bim-5. Så för mig har det varit väldigt olika från gång till gång. Så jag tänker att det inte alls behöver vara kört :)
  • Rosahimmel86

Mina tre tidigare graviditeter minns jag inte riktigt när jag plussade då det var 12 år sedan jag födde barn sist.

Jag träffade en ny man för 8 år sedan och vi försöker få ett gemensamt barn.

Vi hade ett MA i januari förra året och då plussade jag på BIM-6 svagt (slutade i vecka 11)

Sen hade jag ett MF förra månaden och då plussade jag inte förrän BIM+2 (slutade i vecka 5)

Jag har aldrig fått missfall tidigare när jag var yngre och jag har blivit gravid väldigt snabbt.

Och denna gången är jag äldre ( fyller 35) och det vill sig inte riktigt.

Så jag är nog extra orolig bara.

Ska söka hjälp i Juli om vi inte blivit gravida. Då har vi försökt i nästan 2 år och jag har då fyllt 35 också.

• TheSch92
    Blir mitt första inlägg här. Lägger till mig i listan! :)

mars 2021

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Jojjans 6/3-11/3

Ploppis 15/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Tryingtogetnr2 24/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

Jozsan 31/3

TheSch92 10/3

• Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-01 13:40:32 följande:

Mina tre tidigare graviditeter minns jag inte riktigt när jag plussade då det var 12 år sedan jag födde barn sist.

Jag träffade en ny man för 8 år sedan och vi försöker få ett gemensamt barn.

Vi hade ett MA i januari förra året och då plussade jag på BIM-6 svagt (slutade i vecka 11)

Sen hade jag ett MF förra månaden och då plussade jag inte förrän BIM+2 (slutade i vecka 5)

Jag har aldrig fått missfall tidigare när jag var yngre och jag har blivit gravid väldigt snabbt.

Och denna gången är jag äldre ( fyller 35) och det vill sig inte riktigt.

Så jag är nog extra orolig bara.

Ska söka hjälp i Juli om vi inte blivit gravida. Då har vi försökt i nästan 2 år och jag har då fyllt 35 också.

Jag förstår dig, beklagar era missfall.

Börjar själv känna en viss oro då jag haft väldigt lätt för att bli gravid tidigare, nu har vi inte försökt länge men vi har ändå haft sex runt äl så tycker det borde ha tagit sig..

Är 34 nu så kan ju ha med åldern att göra.

Vi vill så gärna ha ett till barn och ge våra andra två ett syskon, men kan ju inte styra över detta. Är väl där det blir dress också, att en inte har någon kontroll alls.

Lycka till nästa gång, jag har bim igen slutet på mars.
  • Testaren2

Ser ni något?? Det är ett testa tidigt från rfsu, äl för ca 8 dagar sedan, bim -4

Svar på tråden BIM mars 2021