Inlägg från: Anonym (Försökmednr2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Försökmednr2)

BIM mars 2021

Hej!

Hoppar gärna in i denna gruppen men vet dessvärre inte när jag har bim. Har en son sedan tidigare och fick tillbaka min mens 31/12 hade en mens sedan dess har jag inte haft mens. Försökte först med äl tester från rfsu i januari utan att få utslag.

Köpte clearblue advanced i februari och fick blinkande gubbe (hög fertilitet) men fick aldrig den fasta gubben (som ska betyda äl inom 24-48 h). Så nu inväntar jag förhoppningsvis en mens snart eller om jag bara randpm får börja med äl tester och hoppas på det bästa!

Kan ju tillägga att jag helammar min son och vet att det kan ta tid innan mens och ägglossning kommer igång efter förlossning så vi får se när det blir möjligt med en nr två :)

• Anonym (Försökmednr2)
    ems86 skrev 2021-03-01 08:19:12 följande:

För ivrig!

Stort grattis!! Vad kul!
  • Anonym (Försökmednr2)
    goodenough06 skrev 2021-03-03 06:36:09 följande:

Tog digitalt nu på morgonen:D

Vad kul!! Grattis!!!
  • Anonym (Försökmednr2)
    Jozsan skrev 2021-03-03 21:54:15 följande:

Wow så många + i tråden, stort grattis till er som fått ett plus!

Mensen kom idag, på beräknad dag och allt. Alltid något!

Så jag stannar kvar i mars tråden då min nästa bim är 31/3, på håret alltså

Kommer fortsätta med äl stickor och testa få till sex två dagar extra. Vill så så gärna nu att det ska gå vägen.

Känns som en evighet dessa 2 veckor att vänta in äl bara..

Tråkigt med mensen, men nya tag nu :) hoppas du får till det bra under äl. Jag går själv i väntans tider. Så jobbigt med all väntan! Men i slutändan så är det ju värt det :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    eae95 skrev 2021-03-23 14:34:57 följande:

Som den testnarkoman man är så skickade jag iväg sambon att köpa ett annat "testa tidigt"-test av annat märke än CB och så höll jag mig i 4 timmar, sen testade jag både med testa tidigt från Lloyds och en vanlig sticka från graviditetskollen.. båda två visar svagt positivt, ser ni också det? Vågar mig inte på att bli glad innan jag vet att någon mer än jag och sambon ser! 

Hoppas så mycket <3

Jag ser! :D tror jag vågar mig på ett grattis! Vore väldigt märkligt om det inte stämde då du tagit med 3 olika och alla visar svagt positivt! Så kul! Grattis!!
  • Anonym (Försökmednr2)
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-29 09:22:02 följande:

Jag är nu ganska säker på att jag har plussat

Testen ökar i styrka :)

Grattis!! Vad kul!
  • Anonym (Försökmednr2)
    Jozsan skrev 2021-03-31 07:03:14 följande:

Idag på bim dagen <3

Stort grattis!!
Svar på tråden BIM mars 2021