• Mamma91a

BIM mars 2021

Följer med i gruppen, efter 10 månaders försök, 3 graviditeter som slutat med mf och ma.

Hoppas på 4 gången gillt nu

Jag har 2 barn sen innan på 3 och 5 år. Dom blev till på första försöket.

Bim mars 2021

Bacon89 2/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Tryingtogetnr2 5/3

Myownworstenemy 8/3

Mamma91a 16/3

• Mamma91a

I helgen ska jag ha äl enligt appar. Om cykeln redan blivit normal efter mina mf dvs. Jsg hoppas på det för att det känns nästan jobbigare att inte veta hur kroppen är. Idag fick jag bruna spottings vilket man kan få innan äl

• Mamma91a

Positivt ägglossningstest idag och barnfria. Det är verkligen bra tajmat ????

• Mamma91a
    ems86 skrev 2021-03-01 10:40:10 följande:

Tack alla! Jag är en av dem som hade ett missfall i januari. Försöker behålla en positiv känsla och inte kliva rakt ner i oron.

Förstår din känsla. Jag fick också mf I januari. Skulle gå in I v 11 precis så det kändes sjukt jobbigt:(
  • Mamma91a
    myownworstenemy skrev 2021-03-02 08:37:13 följande:

Tredje dagen med illamående. Molvärk. Har även ömma bröst men det brukar jag ha innan mens. Efter att ha försökt skaffa syskon i mer än två år och flera gånger ha trott att jag varit gravid vågar jag inte hoppas på något denna gång heller. :( Jag har slösat så många graviditetstest så jag väntar tills efter BIM innan jag eventuellt testar. Tror dock att mensen kommer som vanligt. Så trött på detta nu! Kan man bara bli gravid någon gång!

Jag förstår din känsla. Det är tufft. Jag hsr själv haft 3 mf senaste tiden och få 1 i v 11 som avslutades i januari i år.
  • Mamma91a
    myownworstenemy skrev 2021-03-02 12:08:36 följande:

Usch, vilken otur du har haft! Fruktansvärt. Jag är ganska säker på att jag hade en kemisk graviditet för snart ett år sedan när jag hade Covid-19. Det var väl tur att jag inte hade fattat att jag var gravid innan i alla fall. Men ändå snopet. Hoppas att vi båda får riktiga plus snart som slutar med en bebis i famnen!

Men usch, ja vi får verkligen hoppas på det.
  • Mamma91a

Jag tror att jag har plussat, dock vet jag inte när jag när ga bf osv då min ägglossning osv har blivit rubbad

Svar på tråden BIM mars 2021