• SML89

Vi med BIM februari 2021

Hej och Välkomna!

Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

6/2 SML89, 31 år, andra barnet

• Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Fyran)
    Anonym (Morsan) skrev 2021-02-24 18:33:41 följande:

Jag hade ett MA(upptäcktes på KUB) innan jag fick min dotter, så jag kan förstå din oro. Mitt bästa tips är att försöka tänka positivt och att allt ska gå bra. Nu är det din tur att glädjas åt det lilla livet som växer i din mage <3

Tyvärr har jag fått lite blodstrimmor även denna gång så tror det är kört :( så ledsen
  • luthia
    Eveline87 skrev 2021-02-22 17:07:47 följande:

Kunde inte hålla mig, tog ett test idag, ÄL + 8 och det var ju såklart negativt:/

Har ju så mycket mensvärk också.

Någon som haft likadant dagarna innan bim och fått ett plus sen?

Hur är det med dig? Testat nåt mer? :)
  • Eveline87
    luthia skrev 2021-02-24 20:17:15 följande:

Hur är det med dig? Testat nåt mer? :)

Nej, har faktiskt inte gjort det. Har ffa lite molvärk men mindre än vad jag hade förra veckan. Men har en känsla att det inte blir något denna gång heller:/ Mina bröst var mer svullna förra veckan men nu verkar det ha gått tillbaka och känner inget annat förutom molvärk. Hur går det för dig?
  • Bebis2021

Troligtvis bim imorgon dock enligt min app var bim igår men jag tror äl blev senare så därav bim imorgon istället. Tog ett test igår som visade suuuuupersvagt plus (testlagret) och tog ett till test idag som också var väldigt svagt (testet från idag är från sjukvården undra om de spelar någon roll?) Dock tycker jag testet från idag var liiiite starkare, jag läste av det efter tio minuter men på testet står de att man ska läsa av efter fem min men tio min borde väl inte göra något större påverkan på ev felaktigt resultat?

• Bebis2021

Jahapp, fortsatt mycket svagt positivt test även idag, bim idag tror jag.. ingen mens i sikte, lite lätt molvärk som vid tidigare graviditeter, men varför ökar inte styrkan i strecket? Blir orolig och vågar inte tro att detta går vägen eller va de ens handlar om.. någo annan som fått mycket svaga testresultat i tre dagar i rad? Å som sagt trolig bim idag.. vet att tiden måste utvisa men oj så jobbigt att vara i något slags mellanläge...

• luthia
    Bebis2021 skrev 2021-02-26 06:00:15 följande:

Jahapp, fortsatt mycket svagt positivt test även idag, bim idag tror jag.. ingen mens i sikte, lite lätt molvärk som vid tidigare graviditeter, men varför ökar inte styrkan i strecket? Blir orolig och vågar inte tro att detta går vägen eller va de ens handlar om.. någo annan som fått mycket svaga testresultat i tre dagar i rad? Å som sagt trolig bim idag.. vet att tiden måste utvisa men oj så jobbigt att vara i något slags mellanläge...

Jag tror du är gravid men jag skulle dubbelkollat med cb digital veckoindikator.
  • Bebis2021
    luthia skrev 2021-02-26 06:37:27 följande:

Jag tror du är gravid men jag skulle dubbelkollat med cb digital veckoindikator.

Tack för ditt svar jag hoppas innerligt att jag är det, ja jag måste nog ta å köpa ett sånt
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021