• SML89

Vi med BIM februari 2021

Hej och Välkomna!

Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

6/2 SML89, 31 år, andra barnet

• Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Estrid 21)

Kn ni snälla hjälpa mig, ser ni något sträck?
  • Anonym (undrande)
    Anonym (Fyran) skrev 2021-02-17 11:23:28 följande:

Åh tack för du tittade :)

Jag vet inte hundra, min app sa 10:e och min kropp hade tecken på den 7-8:e så vet inte hundra men gissar om ca 6 dagar haha

Åh vad spännande!! Men jag vågar mig nog på ett grattis redan nu, så kul :D
  • Anonym (Fyran)
    Anonym (Estrid 21) skrev 2021-02-17 11:29:46 följande:

Jag ser :)
  • Villblimamma96

Nu ger jag upp. BIM +2, ingen mens i sikte och ytterligare ett negativt test idag. Det känns inte kul att mensen håller sig borta om jag ändå inte är gravid. Börjar bli riktigt deppig och besviken på mig själv.

• Anonym (Fyran)
    Anonym (undrande) skrev 2021-02-17 11:31:02 följande:

Åh vad spännande!! Men jag vågar mig nog på ett grattis redan nu, så kul :D

Tack! :) vågar knappt hoppas, hade missfall i november och hade samma molvärk i ryggen som jag har nu. Minns inte om jag hade det med de tre andra. Men ryggvärk behöver ju klart inte va nåt fel heller tror jag :)
  • Fysio1
    Villblimamma96 skrev 2021-02-17 11:32:46 följande:

Nu ger jag upp. BIM +2, ingen mens i sikte och ytterligare ett negativt test idag. Det känns inte kul att mensen håller sig borta om jag ändå inte är gravid. Börjar bli riktigt deppig och besviken på mig själv.

Så tråkigt! Kroppen är lurig. Lycka till framöver!
  • Fysio1
    Anonym (Estrid 21) skrev 2021-02-17 11:29:46 följande:

Jag ser ett svagt sträck, testa igen på fredag om du vill få tydligare svar
  • Fysio1
    Anonym (Fyran) skrev 2021-02-17 11:41:14 följande:

Tack! :) vågar knappt hoppas, hade missfall i november och hade samma molvärk i ryggen som jag har nu. Minns inte om jag hade det med de tre andra. Men ryggvärk behöver ju klart inte va nåt fel heller tror jag :)

Spännande, ser också ett stäck idag. Lycka till!
  • SML89
    Fysio1 skrev 2021-02-17 10:18:57 följande:
    Ja precis.

Så är det ju, tycker kroppen har ändrats en del sen innan jag fick barn så tycker det är svårt att veta nu.

Okej, jag tycker stickorna är svåra. Jag har kört temp och digitala test och bara behövt använda 4 per månad innan jag fått en fast gubbe. Jag får också tydliga äggviteflytningar som börjar ca 5 dagar innan äl. Såhär ser min kurva ut
    Ah samma här!

Ja ibland är de svårare med stickor. Brukar ju köra på digitala och komplettera med stickor då stegringen gå fort ibland så då testar jag både morgon och em. Men nu hade jag ju bara 6 st och har inte ens fått blinkande så ville inte slösa med dom haha. Min kurva är nog liknande din innan ägglossning så får nog bara försöka stressa ner och ha lite tålamod och hoppas på att ägglossningen kommer snart :) Senast söndag säger appen, CD 18.
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021