• SML89

Vi med BIM februari 2021

Hej och Välkomna!

Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

6/2 SML89, 31 år, andra barnet

• Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Fyran) skrev 2021-02-18 14:49:58 följande:

Tog ett testa tidigt idag, är bara lite starkare än mitt rfsu, hmm

Dock med em urin, får prova i morgon

Sista är rfsu

i

Tror absolut på plus!!
  • Anonym (Längtar)

Det första tog jag imorse och det andra ikväll inom tiden. Vågar man tro att det är plus?? Ska ta digital imorgon hihi
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Längtar) skrev 2021-02-18 19:36:03 följande:

Det första tog jag imorse och det andra ikväll inom tiden. Vågar man tro att det är plus?? Ska ta digital imorgon hihi

Oj bilden blev visst upp o ner. Det röda var i morse och det blå nu
  • Anonym (Längtar)

Oj bilden blev visst upp o ner. Det röda var i morse och det blå nu
  • Anonym (Försökmednr2)

Jag skulle nog se det som plus :)) håller tummarna för att du får ett gravid resultat på det digitala imorgon!
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-02-18 20:55:57 följande:

Jag skulle nog se det som plus :)) håller tummarna för att du får ett gravid resultat på det digitala imorgon!

Åååhh så spännande! Så himla oplanerat men välkommet!<3
  • Anonym (Fyran)
    Anonym (Längtar) skrev 2021-02-18 15:55:29 följande:

i

Tror absolut på plus!!

Anonym (undrande) skrev 2021-02-18 15:49:48 följande:

Men där är ju fortfarande ett synligt sträck iaf! Och visst hade du några dagar kvar till BIM? Kommer nog bli starkare om någon dag. :)

Hoppas verkligen <3

Sitter med bröst som sprängs och molvärk i mage o rygg :)

Tror jag har 4-5 dagar till Bim.
  • SML89

Alltså ja förstår mig inte på min cykel denna månaden.. är ändå på CD 16 (har haft ägglossning CD 16-18 innan) men nu visar testen bara svaga streck. De va starkare i söndags än resterande dagar. CB digital visar tom ring. Uteblir ägglossning denna månad ? :(

Har ändå jätte tydliga ägglossnings flytningar (trådiga/genomskinliga), några små plitor som ja kan få runt äl.
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021