• SML89

Vi med BIM februari 2021

Hej och Välkomna!

Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

6/2 SML89, 31 år, andra barnet

• Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Försökmednr2)
    Thess85 skrev 2021-02-17 10:11:59 följande:

Köpt test nu, så får känna efter lite under dagen. Min sambo fyller år idag så ju varit en perfekt present om det e positivt :)

Spännande! Förstår att det hade varit hur kul som helst att överraska med ett positivt graviditetstest!
  • SML89
    Anonym (Fyran) skrev 2021-02-17 09:50:57 följande:

Gårdagens överst och dagens under... strecket kom inom testtiden men är svagt. Men möjligt lite mer än igår men långt till bim än

Anonym (Fyran) skrev 2021-02-17 11:41:14 följande:
    Tack! :) vågar knappt hoppas, hade missfall i november och hade samma molvärk i ryggen som jag har nu. Minns inte om jag hade det med de tre andra. Men ryggvärk behöver ju klart inte va nåt fel heller tror jag :)

Jag ser streck på dina test!!
    Jag hade molvärk både i mage och rygg till och från med sonen och den graviditeten gick hur bra som helst :) så behöver inte va nått fel pga de nej :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Fyran) skrev 2021-02-17 09:50:57 följande:

Gårdagens överst och dagens under... strecket kom inom testtiden men är svagt. Men möjligt lite mer än igår men långt till bim än

Där syntes skillnad! Kul! Hoppas det fortsätter öka och att du får ett starkt streck snart så du vet säkert :D
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Estrid 21) skrev 2021-02-17 11:29:46 följande:

Kn ni snälla hjälpa mig, ser ni något sträck?

Jag ser också!! :D
  • Anonym (Försökmednr2)
    Villblimamma96 skrev 2021-02-17 11:32:46 följande:

Nu ger jag upp. BIM +2, ingen mens i sikte och ytterligare ett negativt test idag. Det känns inte kul att mensen håller sig borta om jag ändå inte är gravid. Börjar bli riktigt deppig och besviken på mig själv.

Åh jag känner med dig i din besvikelse! Man vill ju bara få mensen så man kan gå vidare eller hellre såklart få det där plusset.. Har du haft koll på din ägglossning? Tänker ibland kan man ju få senare å då ska ju mensen komma senare också. Vilket också kan betyda att ett eventuellt plus syns senare :)
  • Fysio1
    SML89 skrev 2021-02-17 13:41:05 följande:

Ah samma här!

Ja ibland är de svårare med stickor. Brukar ju köra på digitala och komplettera med stickor då stegringen gå fort ibland så då testar jag både morgon och em. Men nu hade jag ju bara 6 st och har inte ens fått blinkande så ville inte slösa med dom haha. Min kurva är nog liknande din innan ägglossning så får nog bara försöka stressa ner och ha lite tålamod och hoppas på att ägglossningen kommer snart :) Senast söndag säger appen, CD 18.

Ja då blir det ju många test, förstår att du kör lite av varje. Det gör det säkert! Jag har ofta ägglossning runt CD 20 och en cykel på runt 30 dagar. Hoppas på glad gubbe snart!
  • Anonym (Katten)

Hej,

Jag är gärna med i denna tråd. Mamma till två barn, och skall nu försöka bli gravid med en tredje. BIM på söndag/måndag och har gravsymptom så som ömma bröst och dåligt humör.

• Anonym (Syskonförsök)
    Anonym (Estrid 21) skrev 2021-02-17 11:29:46 följande:

Kn ni snälla hjälpa mig, ser ni något sträck?

Ja, det ser ut att vara ett sträck :)
  • Thess85

Kunde inte hålla mig från och testa,

bim+1

Tycker mig se ett supersvagt streck eller kanske bara önsketänkande

• Fysio1
    Thess85 skrev 2021-02-17 18:14:35 följande:

Kunde inte hålla mig från och testa,

bim+1

Tycker mig se ett supersvagt streck eller kanske bara önsketänkande

Tycker det är ett väldigt svagt streck i nederkant iaf men svårt att se på bild. Håller tummarna
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021