Äggdonation 2021
Hej, jag och min sambo planerar äggdonation 2021. Har redan varit i kontakt med olika kliniker i hela världen, och vill gärna dela erfarenheter med andra.
Hej, jag och min sambo planerar äggdonation 2021. Har redan varit i kontakt med olika kliniker i hela världen, och vill gärna dela erfarenheter med andra.
Ja gör det :)
Ska försöka ringa om ett tag om HCG svaret. De sa att förhoppningsvis ska det finnas mot eftermiddagen. Igår mådde jag riktigt illa på kvällen. Sambon kom med kaka och jag förmådde mig inte ens smaka en bit,och det är verkligen inte min stil,haha.
Annars drar,molar och spänner det i magen fortfarande ibland,fick imorse en sån ilning i ena ljumsken så jag nästan inte kunde ställa mig upp. Undrar vad de berodde på dock.
Ja, men isf har jag ätit progynon i 10 månader... Jag har samtal med dem på torsdag
Har du testat seaband mot illamåendet? Åksjukearmband typ. Jag tyckte att det funkade vid måttligt illamående. Tog udden av det värsta, så man ivarjefall kunde få i sig lite mat.
Det händer mycket spännande i kroppen de första veckorna. Man kan få ont på de mest konstigaste ställena utan att det är något fel.
Hej! Hoppar in i äggdonationstråden 2021, med förhoppningar om graviditet detta år.
Mkt nytt för mig, så det är skönt att läsa och följa det som skrivits. Kämparanda o kunskaper från er lockade in mig i tråden.
Läste precis om illamående och seaband. Vet jag blev åksjuk under en bussresa på kringelikrokvägar utan åksjuketabletter. Däremot hade jag sporttejp i väskan och plockade några små rundade stenar. Satte dem på på punkten för åksjuka, insida handled. Hjälpte mkt bra ???? så GrodanS77 det var ett bra tips ????
Försökte lägga till emojos men det blev frågetecken i förra inlägget. Det var glad gubbe :) och tummen upp ;)
Försökte lägga till emojos men det blev frågetecken i förra inlägget. Det var glad gubbe :) och tummen upp ;)
Jag läste en studie som sa att endast 16% av graviditeter med donatorägg resulterar i missfall under första trimestern, oavsett om kvinnan är över 40 eller yngre. Risken minskar till 7% när graviditeten fortskridit. Med en sån statistik borde man verkligen inte skylla på otur efter 6 missfall med två olika donatorer. Då har man ju .... missat något.
Hur gick det för dig efter hyston? Satte du in något och hur tog det sig? Har du lyckats med en fullgången graviditet någon gång?
Supergrattis till plusset! Vilken känsla att få se 2-3 veckor direkt! Men visst hade du fått två insatta? Tänk om båda satt sig! Så himla spännande! När ska du göra HCG?
Kan man göra en hysto privat så man kan få den planerad en viss dag i cykeln? Känns inte som att landstinget skulle lyckas få till det och om det går att det är väldigt lång kö? Jag bor i Stockholm så tänkte börja undersöka detta idag.
Ja, men isf har jag ätit progynon i 10 månader... Jag har samtal med dem på torsdag
Emojisar ska man passa sig för här De blir bara en massa konstiga tecken. Glad eller blinkande gubbe är ungefär så långt man vågar sträcka sig.
Välkommen hit!
Har du lust att berätta lite bakgrund, hur det kommer sig att det blir äd?