Vi som startar ivf behandling 2021
ok, jag tror det du får är en ganska normal dos om man har normala värden för äggreserv etc. och ja bra inställning att du ändå ser detta som en testrunda, för många funkar det ju första gången, men du vet också att det inte är ovanligt att gå igenom processen flera gånger för att det ska lyckas när de vet exakt hur hormonerna påverkar kroppen och blåsornas tillväxt.
hehe ja jag är rutinerad, så bara att fråga på om du undrar något, har nog läst och hört det mesta vid det här laget ;) (och provat hehe!) tack för peppande ord, man försöker ju liksom allt i sin makt för att få ett barn medan 'alla' i ens närhet verkar få barn till höger o vänster på första försöket... närkligt att det kan vara sp olika. MA i v 8 lät väldigt ledsamt, då har man ju ändå ställt in sig lite mer på att man faktiskt är gravid på riktigt, i v 5 är det ändå lite mer som att få en mens som är lite försenad...i alla fall för mig. men lycka till med sprutor etc nu, hur känns det inför kvällens första?
tack för att du svarat och peppat, känns skönt att höra från andra som ändå har lite koll på läget!! :) ja det var super tufft men det är det nog oavsett vilken vecka man är i.. Håller med om att det är skitjobbigt när alla bara blir gravida och man själv har försökt i flera år. En av mina närmsta vänner fixk reda på att hon var gravid i sanna veva som mitt missfall och det blev en riktig käftsmäll samtidigt som man blev glad för deras skull.. Vi får bara tänka att det snart är vår tur och inte ge upp!! Håller tummarna och tror starkt på att det kommer gå bra för dig på den nya kliniken!! <3