Vi som startar ivf behandling 2021
Låter ju skönt om det slutat blöda i alla fall, MA är ju väldigt lurigt, men att vara med om det 2 ggr i rad låter ovanligt så försök att intala dig det.
Symptom hit och dit skiftar väldigt mkt i början minns jag, det är ju väldigt tidigt ännu, de flesta av mina vänner inkl jag själv fick de ordentliga symptomen med illamående etc i v 7 ungefär.. Men vissa har inte känt något alls under hela graviditeten och istället oroat halvt ihjäl sig pga av det.. så alltid är det något
Jag tog blodprov idag men är 100% på att det inte syns något där eftersom jag även fått tillbaka min mens idag. Är faktiskt riktigt glad över det (hur sjukt det än låter) eftersom jag har läst om sprutan jag tog för nedregleringen kan göra att vissa hamnar i klimakteriet och alltså INTE får tillbaka mensen alls, det hade varit katastrof!! Så jag är tacksam över mensen denna gången då jag ändå visste att det inte blev något. Gulligt av dig att hoppas in i det sista för mig !
Åh vad tråkigt att det inte blev något, men samtidigt skönt att du iallafall fick din mens som vanligt! Vad sjukt att de ger en sådan spruta om det finns risk att hamna i klimakteriet efteråt.. Men ge inte upp, det kommer gå någon gång! Har det gått en gång så ska de ju gå fler! Hur ser planen it för er framåt nu då? Kram