Inalina skrev 2022-02-17 09:06:05 följande:
hej vännen, alltid intressant med uppdateringar här inne. Låter ju bra att du inte har stopp i någon av äggledarna, förmodligen är det ju inte där det ligger hos er då, så då kan du utesluta det..
ja visst kan läkaren ha rätt, det är ju ingen som vet exakt, och turen ska ju i så fall vända någon gång också. Förstår om man blir lite less dock av 'otur'-svaret, man vill ju inget hellre än lösa problemet och då måste man ju hitta det först.. men det funkar ju tyvärr inte alltid så i den här karusellen.
skönt om du kan slappna av lite med ägglossningen, håller med om att testerna är skitdyra och samtidigt som de ger ett visst hopp blir det ju även mer stress i barnagörandet också.
ang att kolla upp immunförsvar så finns det ju vissa blodprover om jag förstått som man kan göra via Werlabs, men man vill ju gärna att någon ska läsa av testsvaren då också. det du kan göra för att självmedicinera är ju att ta aspirin i låg dos vid nästa återföring, vet inte om det är något du testat? Vissa kliniker tror ju på det och tycker inte är en big deal. stor kram
Hej
Jo, oturssvaret är stor frustration, men vem vet. Kanske är det bara så.
Vilka blodprover är det då man ska göra tro? Kanske värt att göra framöver!
Aspirin kanske man kan testa, finns nog i Sverige tror jag! Tack för tips Just nu pumpar jag 300mg q10 och annat kosttillskott och lagt om kosten lite för att äta bättre. Mer för mig själv också, gått upp en del kilon pga covid och barnlösheten så hade var gött att komma ner på "before" vikten.
Har ni det bra? Såg att det kommer bli en lillebror låter ju perfekt!