Always choklad skrev 2022-02-07 19:37:26 följande:
Hej trist. Jag känner med dig.
Känns som du blickar framåt och har lite av en plan vidare, det kan hjälpa även när det känns nattsvart.
Jag är helt inställd på Ryssland för vår del. Jag har en avstämning med min gamla klinik i veckan. Både dem min gynekolog samt kandstinget pratar om att göra en missfallsutredning. Får se om det blir så, halvlovad är jag i alla fall..
Kram!
Ja, på nått sätt måste man ha en planering på nått sätt framåt, annars så drunknar jag i sorg under denna processen. Men känns redan bättre efter att han planerat in ivf omgång 4 i mars och återföring av 2 (om de nu blir några). Funderar på att försöka hitta läkare privat som skriver ut prednisolon, men känns tveksamt att någon vill ge sig in i detta, men verkar finnas läkare som tänker lite utanför boxen..
Hoppas att dom fortsätter på den linjen! Kan ni kanske "parallell jobba" lite, missfallsutredning här och planering med Olga(? förmodar jag) samtidigt, de verkar ju väldigt noggranna på O och lämnar inget åt slumpen, så kan ta en stund att planera. Hoppas ni får besked om vad de planerar snart
GlitterLina skrev 2022-02-07 20:22:07 följande:
Hej på er
ikväll är det dax för sprutstart med Gonal F
jag hoppas såå för många fina ägg då jag ska få återföra 2 st
sist ringde de ju på återföringsdagen att det ej klarat sig under natten
så denna sista sista gång måste det gå vägen!
Kul att ni är igång! Är det nytt protokoll eller några andra förändringar för dig sen ni körde sist? Håller verkligen alla tummar och tår för att det kommer finnas två fina embryon att återföra för er. Vi kommer också få två åter vid nästa IVF, gör att man får man upp hoppet lite.