Jenzia skrev 2021-03-14 20:16:51 följande:
Ja, just nu ser jag bara fram emot att vara tillbaka i min vanliga och stabila cykel. Varit så mycket hormonella svängningar i denna artificiell cykel, gillar det inte alls. Heller inte att jag inte känner igen min kropps signaler. Så kanske är FET i naturlig cykel precis det som behövs för att det ska bli ett plus!
Men usch vad tradigt! Både att du fick negativt test idag (även om det är extremt tidigt) och den hemska maginfluensan Visserligen himla tur att du hann med insättningen innan du blev sjukt, men usch vad jag ogillar kräksjuka Krya på dig och hoppas på positivt test imorgon! Kram!
Hejsan, jag har själv inte märkt av så mkt av hormonerna faktiskt, vet att jag tyckte det var jobbigare 2018 när jag gjorde detta men då blev det ju bebis också.. denna gången verkar det inte bli något alls tyvärr :( jag är inte helt knäckt (förmodligen då vi har dottern) men såklart är man väldigt besviken ändå, men kändes som att ett enda embryo som klarade sig var lite väl dåliga chanser på för oss.. får se vad kliniken säger att de tycker man ska göra annorlunda till en nästa gång.
Tack, Ja kräksjukan är ju det värsta tänkbara, är fortfarande rätt sänkt och har vrålont i huvudet pga vätskebrist troligen :/
Kan absolut stämma med din teori om FET i naturlig cykel, hoppas du får köra snart då :) när var din officiella testdag igen? Min klinik vill att jag tar ett blodprov på fredag, så antar jag att man tar en diskussion efter det men maj skulle ju ev kunna bli nästa omgång.
Kram