Inalina skrev 2021-03-15 08:07:46 följande:
Hej, precis som du så testade jag också tidigt med min blastis men är säker på att det inte gått vägen.. :( ska du köra igång ett helt nytt försök nu? Har du redan pratat med läkarna om ni ska ändra något med mediciner och doser etc?
Å nej, så tråkigt att höra att det inte lyckades den här gången. Jag har tänkt på dig. Och magsjuka på det, det är inte rättvist.
Massor av kramar till dig <3
Vi kommer att köra igång med ett helt nytt försök, vi har planer på att köpa ett 3-pack med försök, dvs 3st ägguttag. Om vi blir beviljade det så betalar vi för 2st men får ett extra. Många kliniker i Sverige verkar ha det upplägget. Men då har de ett antal kriterier som måste uppfyllas, bla att man som max får ha gjort 5st insättningar (vilket vi har gjort).
Min plan nu är; på onsdag ska jag på ett avslutande samtal hos nuv klinik och samtidigt ska de titta noggrannare på livmodern eftersom jag haft en del blödningar och irritation. På torsdag ska vi träffa den nya kliniken (vi fick tag på en tidigare tid).
Sedan har jag börjat med q10, jag ska fortsätta med akupunktur en gång i veckan och träna igen för att må bra.
Hur ser din plan ut när saker och ting har landat?