Annna84 skrev 2021-03-13 16:27:45 följande:
Men ändå så hoppas man att det ska lyckas på första. Det är väldigt skönt att ni har en i frysen som ni förmodligen kan sätta in i om ca 1,5månad. Hur många ägg fick du ut och hur såg befruktningen ut?
Nu har jag börjat komma upp ur det svara hålet och börjar må bra igen. Usch, det är så fruktansvärt orättvist.
Det måste bara gå tillslut. Vi har ett nytt möte bokat nästa vecka nu och jag hoppas att de kan få oss att känna hopp igen.
Vi fick ut 15 ägg, men bara 5 var mogna. Och av de blev 3 befruktade normalt via ICSI. Jag fick en tredagars och en kunde frysas på dag 5. Så utifrån att vi bara fick 3 befruktade är vi väldigt nöjda med resultatet. Om det blir en ny hormonbehandling ska jag efterfråga långa protokollet eller att jag får dubbel trigger så fler ägg mognar.
Har mensen kommit igång? Det finns inget hopp alls om sent plus? Ja, att vissa ska få kämpa åratal medan andra ligger en gång! Det är fan i mej helt bisarrt!
Vad skönt att ni har ett möte inbokad hos en klinik! Hoppas de är villiga att testa saker utanför lådan, landstinget verkar inte vilja testa något annat än möjligen justera hormondosen