• Kikijiki

BF Augusti 2021

Hej! Likt traditionen är det dags att skapa en tråd för oss som hoppas på tillskott i Augusti!

Jag börjar med en presentation: Jag och sambon väntar första barnet. Jag är 31 år, och har tidigare fått ett tidigt missfall i somras - Så hoppas det går vägen denna gången.

Tänker att jag också skapar en privat facebook-grupp där dom som vill kan gå med.

Hoppas vi blir ett gäng som vill följas åt :)

• Svar på tråden BF Augusti 2021
  • Anonym (hoppfull)
    Seven Costanza skrev 2021-02-24 01:00:12 följande:

Tänker ni att ni försöker igen till våren/sommaren eller hur känns det?

Ja min inställning är väl att vi försöker igen så snart detta är uppklarat och min mens kommer igång igen. Mentalt börjat ta avstånd från denna graviditeten nu. Blir inte yngre och vill vi ha syskon måste vi smida medan äggen finns kvar.
  • Seven Costanza
    Slinkann skrev 2021-02-24 19:37:26 följande:

Idag fick vi svar på Nipt att vi väntar en frisk liten flicka!!??

Grattis!
  • Holy93

Jag betalade the nub techs för att kolla/gissa kön på min och de säger flicka, så får väl se vad som tittar ut! Min sambo har två pojkar sen innan så det vore kul om vi fick en tjej tillsammans, såklart glad oavsett!

Vi har inte riktigt bestämt om vi ska ta reda på kön, hur ska ni göra? (Ni som inte redan vet)

• isabelle81
    Holy93 skrev 2021-02-24 23:12:08 följande:

Jag betalade the nub techs för att kolla/gissa kön på min och de säger flicka, så får väl se vad som tittar ut! Min sambo har två pojkar sen innan så det vore kul om vi fick en tjej tillsammans, såklart glad oavsett!

Vi har inte riktigt bestämt om vi ska ta reda på kön, hur ska ni göra? (Ni som inte redan vet)

Vad kul! Sett dem på fb och skickat in en bild till dem men de kunde tyvärr inte se. Våra bilder avbildade inte precis denna detalj ;) Vi kommer ta reda på det :) ?vet? redan att det är en tjej :)
  • Holy93
    isabelle81 skrev 2021-02-25 16:27:48 följande:

Vad kul! Sett dem på fb och skickat in en bild till dem men de kunde tyvärr inte se. Våra bilder avbildade inte precis denna detalj ;) Vi kommer ta reda på det :) ?vet? redan att det är en tjej :)

Vad kul, hur "vet" du det? Jag känner att det här är en kille men alla verkar säga tjej, till och med killen och hans mamma haha
  • tjoppan
    Holy93 skrev 2021-02-24 23:12:08 följande:

Åhh! Va kul! Blev ju sugen på att skicka in en bild bara för skojjs skull :)

Vi ska ta redan på kön, om bebis vill visa, på RUL om 3 veckor.
  • Holy93
    tjoppan skrev 2021-02-26 18:37:25 följande:
    Åhh! Va kul! Blev ju sugen på att skicka in en bild bara för skojjs skull :)

Vi ska ta redan på kön, om bebis vill visa, på RUL om 3 veckor.
    Absolut, tar det inte hugget i sten heller då jag själv misstänker att det är en tredje pojke för honom haha! Men är kul ändå att få en gissning redan nu :P
  • tjoppan
    Holy93 skrev 2021-02-26 20:21:51 följande:

Absolut, tar det inte hugget i sten heller då jag själv misstänker att det är en tredje pojke för honom haha! Men är kul ändå att få en gissning redan nu :P

Näe, det förstår jag att man inte skulle lita till 100% på det :) De kunde inte gissa på mina bilder. De var från fel vinkel, eller så var navelsträng/ben osv ivägen. Så jag får gott vänta till RUL :)
  • isabelle81
    Holy93 skrev 2021-02-25 18:12:19 följande:

Vad kul, hur "vet" du det? Jag känner att det här är en kille men alla verkar säga tjej, till och med killen och hans mamma haha

Jag har bara mått illa när jag väntat mina flickor men aldrig med pojkarna, har två av varje så det vore väldigt märkligt om det är en pojke. MEN det är ju ändå fullt möjligt såklart :) Spännande!!
Svar på tråden BF Augusti 2021