• pandarinen

Baka flicka 2020

Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
    Och följas åt och se om vi lyckas :D
    Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste. 

• Svar på tråden Baka flicka 2020
  • Nadinadi
    LyCKa55 skrev 2021-01-01 19:34:00 följande:

Det hade kunnat vara jag som skrivit precis det där! Jag vet precis hur du känner! Jag har två grabbar o väntar barn nr 3. Jag känner också o har gjort länge att de nog är en tjej. Men som sagt kan de bara vara längtan att få en. Jag vet inte hur jag kommer reagera om det är en pojk till. Här är de också flera som fått o ska få flickor runt om. Nu är de vår tur känner jag!

Skönt med någon som känner likadant, även om det såklart är jobbigt också. Är inte som att man kan prata med omgivningen direkt om dessa saker. Men ja man kan inte hjälpa än att bli lite avis på de i närheten som väntar flickor.. tycker också det är vår tur nu! Håller tummarna för oss alla här i tråden!!
  • Nadinadi
    SML89 skrev 2021-01-02 20:16:38 följande:

Va kul, spännande att vet om de är en liten flicka eller pojke :) jag kände inte alltid heller så ofta med moderkakan i framvägg, de är tyvärr så. Ja förstår din känsla, men försök vara inställd på båda könen oavsett. Även om de kanske känns tråkigt då så kommer du säkert komma över de snabbt och känna dig lika glad över en till pojke. Hoppas du får en liten tjej, men som sagt pojkar är ju med så underbara <3

Ja jättespännande! Har inget tålamod kvar nu haha.. ja, blev orolig först men verkar vanligt när den är i framvägg. Ja jag försöker vara inställd på båda könen men blivit svårare nu när det drar ihop sig av nån anledning. Ja hoppas hoppas!!
  • lillainna
    SML89 skrev 2021-01-02 20:17:37 följande:

Jadå detta ser positivt ut =D Grattis!!

Tack1 :)
  • Gurkan25

Hej! Jag ansluter gärna till gruppen! Har tre pojkar födda 2017 och 2019.

Har bim 14 januari. Första månaden vi försöker aktivt!

Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • SML89
    Nadinadi skrev 2021-01-02 21:06:48 följande:
    Ja jättespännande! Har inget tålamod kvar nu haha.. ja, blev orolig först men verkar vanligt när den är i framvägg. Ja jag försöker vara inställd på båda könen men blivit svårare nu när det drar ihop sig av nån anledning. Ja hoppas hoppas!!
    Haha jag förstår de =) Det är ju längtan som tar över. Skriv sen när du vet. Håller tummarna!
  • SML89
    Gurkan25 skrev 2021-01-02 22:43:43 följande:

Hej! Jag ansluter gärna till gruppen! Har tre pojkar födda 2017 och 2019.

Har bim 14 januari. Första månaden vi försöker aktivt!

Kul med fler :) Min cykel har varierat lite det senaste så är osäker på bim, men tror min är runt11/1. Är inne på 4e försöket. 

• SML89
    GabriellaGabbi skrev 2021-01-03 16:59:45 följande:

Följer denna tråd????

Skoj :) försöker ni med att få flicka?
  • GabriellaGabbi
    SML89 skrev 2021-01-03 18:55:44 följande:

Skoj :) försöker ni med att få flicka?

Tänkte ge det ett försök iallafall:) Har två söner och en dotter så det vore mysigt med en till jänta:) Men skulle älska en lillebror exakt lika mycket förstås:)
Svar på tråden Baka flicka 2020