Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Nä precis. Man gör det man kan o hoppas att de ska räcka. Man får ju upp hoppet varje månad och tänker "men den här gången.. nu måste de ta sig" och så blir man lika besviken när de sen inte gör det. Tack, jag hoppas med det :)
För att lägga till ännu en dålig nyhet så kommer jag nog inte få gå på mitt RUL på onsdag. Min man testade positivt för Covid i måndags och nu mår jag också dåligt så ska testa mig imorgon. Är så ledsen över detta!
Vad tror ni är ett bra PH värde för att gynna tjejspermierna? (men samtidigt inte för surt för att riskera att de inte lever så länge).
Jag har beställt hem test både för att se så det kan vara gynnsamt för tjejspermierna, men också för att se så man nu inte råkat försura alldeles för mkt..
Blir ingen septemberbebis för mig :( BIM idag och ja, mensen dök upp punktligt och ovälkommen.
Jag som hade hoppats så... men men bara att bita ihop och satsa allt på en oktoberbebis nu.
Håller tummarna för er andra som väntar på plus!
Idag kom mensen som man anade. Så himla besviken :( tycker ändå vi maxade våra chanser med varannan dag sex och sen varje dag kring äl. Får man ge sig på försök nr 5..
Ska förresten på mitt rul imorgon bitti så uppdaterar er alla då! Ska bli så spännande! Men känner idag att jag bryr mig verkligen inte lika mkt längre, klart jag blir glad för en tjej men tänker nu på en liten miniversion av vår son och hur mysigt det skulle vara med en lillebror också som storebrorsan kan ta under sin vinge haha.. våra fina små killar liksom! I slutändan är jag bara tacksam för att där är en bebis i magen och det viktigaste är att räkan därinne mår bra :)
BIM idag, tog ett test som var väldigt svagt positivt, hoppas detta går vägen!
Ska förresten på mitt rul imorgon bitti så uppdaterar er alla då! Ska bli så spännande! Men känner idag att jag bryr mig verkligen inte lika mkt längre, klart jag blir glad för en tjej men tänker nu på en liten miniversion av vår son och hur mysigt det skulle vara med en lillebror också som storebrorsan kan ta under sin vinge haha.. våra fina små killar liksom! I slutändan är jag bara tacksam för att där är en bebis i magen och det viktigaste är att räkan därinne mår bra :)