Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Vi hade RUL idag, det är en flicka! Så för oss fungerade det att ha sex några dagar innan ägglossning, hehe.
Ni som lyckats få en liten flicka, och haft sex 3-4 dagar innan äl. Räknar ni 3 dagar innan glada gubben dykt upp på ältest, eller räknar ni med att när glada gubben dyker upp så kan det vara ytterligare 1-2 dygn innan äl?
Ni som lyckats få en liten flicka, och haft sex 3-4 dagar innan äl. Räknar ni 3 dagar innan glada gubben dykt upp på ältest, eller räknar ni med att när glada gubben dyker upp så kan det vara ytterligare 1-2 dygn innan äl?
Vet inte om det bara är du och jag pandarinen nu, eller är det någon mer som försöker blir gravid nu och önskar flicka? När har du Bim?
Börjar bli aningen less på denna "dieten". Fuskar ju lite då och då framförallt med nötfärs (rött kött) och salt undviker man ju så gott man kan, men de går inte att undvika helt. Så jag hoppas verkligen på ett stort PLUS denna månaden så man kan äta lite mer som man vill igen (förutom de man ska undvika som gravid såklart haha).
Jag väntar på att älstickan ska ge utslag för ÄL. Så jag hoppas på ÄL imorgon eller fredag. Men de ha varit skumt, i måndags fick jag utslag för stegring av östrogen, glad blinkande gubbe, men i går och idag har det bara varit en vanlig ring, alltså ingen fertil dag, Mycket konstigt....
Men vi har myst på här som att det är ÄL imorgon eller fredag. Hoppas verkligen inte att det är något galet med cykeln. Man kan väl inte få östrogenstegring och sedan ingen ÄL? Eller?
Någon som haft liknande?
Så SML BIM borde bli någon gång i början på februari om jag räknat rätt ang ÄL.
När har du BIM?
Jag väntar på att älstickan ska ge utslag för ÄL. Så jag hoppas på ÄL imorgon eller fredag. Men de ha varit skumt, i måndags fick jag utslag för stegring av östrogen, glad blinkande gubbe, men i går och idag har det bara varit en vanlig ring, alltså ingen fertil dag, Mycket konstigt....
Men vi har myst på här som att det är ÄL imorgon eller fredag. Hoppas verkligen inte att det är något galet med cykeln. Man kan väl inte få östrogenstegring och sedan ingen ÄL? Eller?
Någon som haft liknande?
Så SML BIM borde bli någon gång i början på februari om jag räknat rätt ang ÄL.
När har du BIM?
Idag kom blinkande gubben tillbaka. Tror jag har äl imorgon om min cykel är lika exakt som tidigare. Hur ska man tänka vid temptagning? Hur ofta och vad ska jag ha för temp?
Idag kom blinkande gubben tillbaka. Tror jag har äl imorgon om min cykel är lika exakt som tidigare. Hur ska man tänka vid temptagning? Hur ofta och vad ska jag ha för temp?
SML: jag testar på morgonen. Det står att man ska testa på morgonen. Vi borde ha bim ungerfär samtidigt. Har du också äl nu?