Inlägg från: GabriellaGabbi |Visa alla inlägg
  • GabriellaGabbi
    SML89 skrev 2021-01-03 18:55:44 följande:

Skoj :) försöker ni med att få flicka?

Tänkte ge det ett försök iallafall:) Har två söner och en dotter så det vore mysigt med en till jänta:) Men skulle älska en lillebror exakt lika mycket förstås:)
  • GabriellaGabbi
    SML89 skrev 2021-01-05 08:39:03 följande:

Härligt =) Självklart. Hur gamla är dina barn? Jag har en son på 1 år och 8 mån så nu vill vi så gärna ha ett syskon till honom.

Mysigt :) Hoppas att du får ditt plus snart. Vi ska snart påbörja försök nr 1 :)

Har en son på 12, dotter på 10 och son på 7.
  • GabriellaGabbi

Värk i mage/rygg igår och idag. Flytningar igår. Hade sex igår. Äl stickorna visade rätt starkt för en stund sen så äl borde vara snart. Vi kan inte ligga mer denna gång så håller tummarna:) Kollade ph igår som verkade bra, tar tranbär och dricker citronvatten när jag kommer ihåg det ;) Men Vi får väl se om det tar sig. Hur går det för alla andra?:)

• GabriellaGabbi
    SML89 skrev 2021-01-29 09:01:09 följande:

Gällande PH, menar du då bra enligt vad som anges i den tabellen som kommer med testet? För där hamnade jag med. Hoppas på att det är bra värde som gynnar och gör det "lättare" att bli gravid.

Jag väntar in Bim som jag hoppas är 6/2 (4/2 enl appen men då blir de för kort lutealfas).

Ja precis, kollade på tabellen.

Okej håller tummarna för dig:)
  • GabriellaGabbi
    Gurkan25 skrev 2021-01-29 13:46:26 följande:

Verkar tyvärr fått ett missfall, blödigt en del de senaste dagarna och inte orkat skriva, vi får göra ett nytt försök lite senare i vår när kroppen har återhämtat sig. Kanske beror på att mina 2 tidigare graviditeter har varit täta.

Beklagar. :( Styrkekramar
Svar på tråden Baka flicka 2020