Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Nån som fått flicka efter någon metod?
Jag kommer får en flicka inom 1v, åt magnesium kalcium kollade pH värde o använde replens några dagar innan äl. Tror stenhårt på pH värdet. Hade sex dagen innan äl. Massa light läsk o inget kött eller salt. Inger orgasm eller kaffe. Jag har två underbara killar, nu ska jag få en flicka o jag går som på moln. Kan inte förstå
Hur kollar man ph värdet? Hur lågt ska det vara?
Idag fick jag stegring på älstickorna. Så nu är äl på gång inom ett par dagar. Spännande
Är det Ellen Ph-Control ni testar PH värde med? Vad är bra att ha om man vill ha flicka? Är 4.0-4.4 normala värden som de skriver på detta test?
Ja brände Ellens o de skulle vara under 5, första gången jag testade jagade jag jättehögt o jag har ju två killar innan oxå
Hihi fått till det 2 gånger nu :) tror dock att det är lite för tidigt, kan vara 3 dagar innan. Men kan vara 4-5 också. Men vi tänkte köra på nu varje dag fram till äl om vi får tid.
Nu har cb stickan blinkat i två mornar. Vi hade sex en dag innan blinkande gubbe och en gång igår. I dag blinkade gubben också. Så inte äl än men på g. Jag tror jag har äl på månd. En app säger 23 på onsdag. Vi tänkte vi kör på fram till äl.
Jag tvättar mig även med lactal intimtvål som har ett ph på 3.5. Och som sägs sänka ph nivån. Har däremot inte testat mitt ph.
Nån som fått flicka efter någon metod?
Någon som vet hurvuda östrogenhormon hos kvinnan spelar in på kön? När jag fick min pojke så funkade inte cb ältest som ska indikera ett par dagar innan. Jag hade för låga östrogenhormoner så de gav inte utslag. Äl gav utslag men inte stigning av östrogen som mäts dagar innan.
Nu däremot funkar det å har blinkat på i 2 dagar.