Faile skrev 2021-02-06 00:26:46 följande:
Just nu är mitt bidrag att ifrågasätta dig ( jag bidrog med lite statistik också men det var tydligen jättesvårt ).
Så jag frågar dig. Vad baserar du följande uttalanden på för källa?
"Sanningen är att lika många män som kvinnor blir utsatta för våld i nära relationer."
"De som fälls för pedofili är 98 % män. Forskning visar att det verkar vara en sexuell läggning och att 50% av pedofilerna är kvinnor."
"Det som är ett ännu större problem är att män blir oftare och grövre misshandlade, de har mycket större risk att bli misshandlade."
"Feminism har aldrig och kommer aldrig att handla om jämställdhet. Än mindre handlar det om jämlikhet.Feminism handlar om att kvinnor ska ha mer fördelar än män på männens bekostnad. Enligt forskare handlar pedofili om läggning och är lika fördelat mellan kvinnor och män. "
Ja men jo, fdet är ju fdet feminister gör, ifrågasätter allt som inte 'är hjärntvättat feministiskt. Så vad nytt?
Ja, förutom att vara elaka, spydiga, sarkastiska och osakliga så är det intet nytt under solen.
Jag undrar varför du ens tror att du kan ha rätt genom att dra upp TV.-serier som något som ens liknatr statistik i ens den liv,igaste fantasi?
Att du ens tror att den tpen av argumentation kan kräva saklig arguimentattion?
Du har så att säga satt taket fötr hur lågt argumentatuonen ligger. Om du är saklig kan du kräva andra att vara det. Mefd andra ord måpste du själv vara så saklig som du kräver av andra.
Men jag inser att du aldrig kommer att leva upp till dina egna krav.
Mer intressant är vad som gick snett, varför du blev hjärntvättad av feminismen och tro att du kan vara hur osaklig som helst och ändå kräva att du ska mötas av saklighet.
'Feminism i ett nötskal.
Tack för att du pratade emot feminismen så demonstrativt.