Anonym (Hjärterdam) skrev 2020-10-07 23:55:41 följande:
Heeej kompisar! Gud vilken kul tråd! Själv kämpar jag med extrem övervikt.
Startvikt april 2020, 146kg
Idag 120kg
Promenerar 1,3-2mil varje dag och styrketränar 5 dagar i veckan då jag vill gå ner fettmassa men behålla musklerna. Längtar tills jag är lätt nog att fötter/knän klarar intervall-löpning för det älskade jag förr! Någon mer än jag som har problem med maten? Jag har lätt för att hoppa över måltider utan att tänka mig för, och då vet jag ju att jag inte går ner i vikt heller.. hur gör ni för att få i er nog med mat??
Mitt problem ligger också på maten, jag slutar äta, vilket inte är bra.
Kan du ställa in larm på telefonen var tredje timma och då inte ha som mål att äta massor, men något litet som en banan, 2 majskakor, keso... Testa 5 dagar, funkar det inte så får vi fundera ut något annat :)
Fredde1981 skrev 2020-10-09 18:34:35 följande:
Mexikansk färsgryta idag ca 10poäng
Igår var jag på möte i Jönköping och chockade kroppen med en hotellbuffé - krävs riktig viljestyrka för att inte första sig :)
Åt troligtvis aningen mer än jag brukar ni under dieten, fördelen blev att jag inte var hungrig när jag kom hem vid åtta på kvällen. Trots för mycket mat till lunch blev totalen under taket.
Sjukt god "mustig chili gryta", falafel, rödbetsbiffar och nån rotfruktsgratäng, ingen potatis men mycket sallad till.
Så jäkla go mat du verkar äta *mums* tack för bilderna... Ska också försöka lägga in lite mer...