• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Japp) skrev 2020-09-14 10:41:19 följande:
    Jag skuldbelägger inte dig, det var inte min tanke. Men du och flera andra vill så desperat tala om för TS vad hon vill, tycker och tänker ang hennes roll som älskarinna. Hon har klart och tydligt talat om vad hon vill ha ut av att vara älskarinna.

Jag säger inte att det hon sysslar med är okej, men hur svårt har vissa av er det med läsförståelsen? Hon skriver att hon är en alldaglig kvinna på 40+, då ramlar det in svar om att hon har ankläppar, fakefransar, plutröv mm. HUR kan man få det till det?
    De som blir så arga blir det för att de är osäkra i sina förhållanden.
    Om de nu hade det så rosenskimrande, varför svara ens i en tråd om otrohet?

Låt de hållas, jag tycker de är underhållande i sina försök att svartmåla mig och ge mig en massa egenskaper som jag inte besitter. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Tragiskt) skrev 2020-09-14 13:03:53 följande:

Oj, jag antar att du inte har några väninnor i ditt liv? Du är verkligen ingen jag eller någon i min umgängeskrets skulle vilja ha som vän. Men om du nu är så ensam och med så låg självkänsla så kanske du borde försöka sluta att jaga gifta män och söka bekräftelse på andra sätt. Kanske gå med i någon förening eller skaffa nån hobby. Kan aldrig tänka mig att en kvinna som springer efter gifta män för att få 10 minuters bekräftelse av att sära på benen.

De du tror lämnar sin fru för din skull var redan mentalt över sina fruar, de bara väntade på ett enkelt knu*ll som blev språngbräda.

Lycka till nu!

Ja, jag har väninnor så du behöver inte oroa dig. 

Du har missuppfattat det jag skrivit, eller så försöker du övertyga dig själv om något. Vad vet jag...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Frun) skrev 2020-09-14 10:03:19 följande:
    Skuldbelägg inte mig för att min man var otrogen. Jag har mina skäl att stanna i relationen och jag förstår varför han var otrogen. Jag har varit otrogen själv också, men jag har aldrig varit älskarinnan som inbillar sig att hon är värdefullare eller bättre än frun.
    Ja, hans otrohet var hans beslut och därmed hans ansvar, att vara kvar med honom var ditt beslut och därmed ditt ansvar.

Om ni båda varit otrogna så är ju ni båda inte mycket bättre (moraliskt sett) än älskarinnan. Alla är eller har varit egoister som enbart tänkte på sin egen njutning.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-14 12:49:35 följande:
    Jag menar att han bjuder ut dig på flotta restauranger och köper "glitter"?
    Restauranger och ibland hotell, ja.
    Smycken eller presenter över lag tar jag inte emot. När det hänt att någon köpt något så har jag sagt att han kan ge det till sin fru istället. Om han sen har gjort det vet jag inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (sådär) skrev 2020-09-14 15:38:29 följande:
    Ja, hans otrohet var hans beslut och därmed hans ansvar, att vara kvar med honom var ditt beslut och därmed ditt ansvar.

Om ni båda varit otrogna så är ju ni båda inte mycket bättre (moraliskt sett) än älskarinnan. Alla är eller har varit egoister som enbart tänkte på sin egen njutning.
    Och att hennes gubbe kallar kvinnan han var otrogen med för en hora, det gör honom till inget annat än en... horbock.
    Fint att vara gift med en horbock. Fast hoppar man i fel säng själv också så blir man ju ändå ett "fint" radarpar. Lika barn...
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 15:42:46 följande:
    Restauranger och ibland hotell, ja.
    Smycken eller presenter över lag tar jag inte emot. När det hänt att någon köpt något så har jag sagt att han kan ge det till sin fru istället. Om han sen har gjort det vet jag inte.
    Hahaha! Skrattande
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 15:36:29 följande:
    De som blir så arga blir det för att de är osäkra i sina förhållanden.
    Om de nu hade det så rosenskimrande, varför svara ens i en tråd om otrohet?

Låt de hållas, jag tycker de är underhållande i sina försök att svartmåla mig och ge mig en massa egenskaper som jag inte besitter. 
    Är inte det lika korkat som att säga att den som blir arg på att svarta människor i världen behandlas illa är rädd för att själva bli det?

Jag tror snarare såhär... du har ju uppenbarligen ingen moral utan agerar helt och hållet efter vad som passar dig bäst och skiter i vem det drabbar bara du får ditt. I det följer ganska ofta ett stort behov av att rättfärdiga det för sig själv eftersom ingen vill gärna se sig själv så. Så därför är det viktigt för dig att tro att alla som tycker sånt egoistiskt beteende är fel bara är "rädda" för det betyder ju att det inte är dig det är fel på utan andra. Det är inte du som är oempatisk och egoistiskt det är bara alla andra som är rädda.

Det handlar inte om svartmålning, dina handlingar talar för sig själva. Man behöver inte veta allt om en person för att veta att personen är ett asshole när personen beter sig som ett asshole mot andra. Det är ju trotts allt så att vad som definierar oss är vad vi GÖR inte vad vi tror om oss själva.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 15:37:58 följande:

Ja, jag har väninnor så du behöver inte oroa dig. 

Du har missuppfattat det jag skrivit, eller så försöker du övertyga dig själv om något. Vad vet jag...

Vad har jag missuppfattat? Att du verkar må väldigt dåligt och har extremt låg självkänsla som bara får små små smulor av de män du jagar. Män som garanterat ser dig som rätt äcklig men billigare och lagligt jämfört med en prostituerad. Väldigt tragiskt att du inte lyckas attrahera en vettig man utan bara får ligga med desperata äckliga sluskar utan smak.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Beata) skrev 2020-09-14 14:54:33 följande:
    Hon talar illa om kvinnorna vars män hon ligger med, det är deras fel att männen är otrogna och har sex med ts.

Nästan alla män vill ha henne och många vill lämna sina familjer för henne, men då är de idioter för hon vill ju inte ha dem.
    Det måste naturligtvis inte bero på frun, det medger jag. Men något saknas uppenbarligen där hemma, kanske han helt enkelt har ledsnat på henne oavsett.

Jag har inte påstått att "nästan alla män" vill ha mig och är beredda att lämna sin familj, jag har sagt att det hänt några gånger. Absolut inte med alla. OCh att jag inte vill ha dem är inte för att de skulle vara "idioter". VAR läste du det? 

Sorry för nedkortandet av ditt inlägg, men all strunt du producerat där känns onödigt att upprepa.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Tragiskt) skrev 2020-09-14 15:47:19 följande:
    Vad har jag missuppfattat? Att du verkar må väldigt dåligt och har extremt låg självkänsla som bara får små små smulor av de män du jagar. Män som garanterat ser dig som rätt äcklig men billigare och lagligt jämfört med en prostituerad. Väldigt tragiskt att du inte lyckas attrahera en vettig man utan bara får ligga med desperata äckliga sluskar utan smak.
    Haha, som sagt!

Jag mår alldeles utmärkt, inga problem.  Och vet du, smulorna kan du sopa upp efter jag tagit russinen. Mums!

Ta det bästa och lämna resten till dig. 
    Tro vad du vill, jag ser inte varför jag ska sitta och försvara mig mot tokiga bedragna kvinnors önskefantasier om mannes älskarinna!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!