• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-13 15:31:17 följande:
    Oj, så bittert!! Den där visste var den tog. Mitt i blinken uppenbarligen!
    Det får du gärna tro. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:31:33 följande:
    JAG är den han checkar in på hotellet med när han är på konferens.
    Det DU räknar upp vill jag inte ha av honom, så det får du gärna behålla.

Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte? Demon
    Wow, menar du att han visar upp dig för hotellpersonalen? Wow, hans fru kommer verkligen i andra hand där.... Du är en handtralla på hotellrummet. 

Jag vet att min man inte är otrogen av samma anledning som jag inte är otrogen. Det kallas värderingar, moral och respekt. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:31:59 följande:
    Det får du gärna tro. {#emotions_dlg.flower}
    Haha! Övertydligt! Gå i terapi så att du kan få må lite bättre.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Vendela) skrev 2020-09-13 15:35:12 följande:
    Wow, menar du att han visar upp dig för hotellpersonalen? Wow, hans fru kommer verkligen i andra hand där.... Du är en handtralla på hotellrummet. 

Jag vet att min man inte är otrogen av samma anledning som jag inte är otrogen. Det kallas värderingar, moral och respekt. 
    Jaja gumman, jag förstår att det känns tufft när hans arbetskamrater vet saker som inte du vet.
    Jag har t o m varit med på såna resor förstår du. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-13 15:36:44 följande:
    Haha! Övertydligt! Gå i terapi så att du kan få må lite bättre.
    Det tycker jag att du ska.

Och nu är jag nog färdig med dig. Folk som inte kan ta till sig tydligt skriven text måste man tala med irl och det är ju inte möjligt i detta fall.

Jobba på det, då kanske du kan hänga med bättre i skrivna forum i framtiden. 
  • Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:42:18 följande:
    Jaja gumman, jag förstår att det känns tufft när hans arbetskamrater vet saker som inte du vet.
    Jag har t o m varit med på såna resor förstår du. 
    Att det känns tufft att veta att människor han inte står särskilt nära vet att han(vilket han inte gör, men hypotetiskt) drar en handtralla på hotellrummet? Nu skojar du...?

Det värsta är(för lite bryr jag mig faktiskt om dig) är att du verkar tro att vara med som madrass på en jobbresa är något att kalla "t o m". Till och med du är värd bättre än att ha en sådan usel syn på dig själv. 
  • Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:31:33 följande:
    JAG är den han checkar in på hotellet med när han är på konferens.
    Det DU räknar upp vill jag inte ha av honom, så det får du gärna behålla.

Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte? Demon
    Det här är också sorgligt. Du tänker att du vill i alla fall inte vara fru och mor så då är allt tipp topp. Men det finns en dimension till. Det är skitsamma vad du inte vill ha av honom, det som betyder något är vad han använder dig till och hur han ser på dig. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Vendela) skrev 2020-09-13 15:56:52 följande:
    Det här är också sorgligt. Du tänker att du vill i alla fall inte vara fru och mor så då är allt tipp topp. Men det finns en dimension till. Det är skitsamma vad du inte vill ha av honom, det som betyder något är vad han använder dig till och hur han ser på dig. 
    Vet du vad?

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du inbillar dig.
    Jag har haft älskare som lämnat sin familj för min skull, tyvärr. För jag ville inte ha honom.

Hur han såg på mig kan du fundera på. 
  • Anonym (hehe)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 16:12:15 följande:
    Vet du vad?

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du inbillar dig.
    Jag har haft älskare som lämnat sin familj för min skull, tyvärr. För jag ville inte ha honom.

Hur han såg på mig kan du fundera på. 
    Jaja, och jag har legat med Tom Cruise och han har lämnat Katie Holmes för min skull Drömmer
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!