• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 14:56:41 följande:
    Varför skulle jag skylla på kvinnan?
    Hur många gånger ska jag behöva säga att jag inte bryr mig om varför?
    Jag tar det jag vill ha, han tar det han vill ha.
    Mer än så är det inte.

Att jag inte använder mitt riktiga nick beror på att jag ofta deltar i andra diskussioner och jag vet ju hur dömande många här i forumet är. Så därför skriver jag detta helt anonymt.

Berättar du för dina barn vad du gör i sänghalmen med trosorna av? Varför skulle jag göra det om inte du gör det? Ens barn behöver inte veta allt om vad deras föräldrar gör. Speciellt inte när det kommer till det intima. Det tycker jag är sunt att inte berätta om.
    Men visst, informera dina barn om du vill.
    Men det är ju det du gör när du skriver:

"Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag."

Hur kan du inte se det?

Nej,jag berättar självklart inte för mina barn vad jag gör i sänghalmen.
    Men det jag syftade på är ju att du inte anser att det du gör är fel.
    Så då kan du väl berätta för andra vad du håller på med.,
    Kanske inte för dina barn,men kanske för dina vänner eller varför inte din älskares fru?
    Du gör ju inte fel,eller hur.

Om folk är dömande så kanske det kan bero på att du startar en tråd där du i det närmaste skryter om att du ligger med andras män.
    Som om det vore en bedrift.
  • Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 10:31:13 följande:

Det är inte den typen av män jag leker med helt enkelt.

Så du hittar smarta, renliga, ärliga, manliga och raka män som är otrogna mot sina fruar? Det är som att påstå att man bara äter rutiga bananer....
  • Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Lyckligt gift) skrev 2020-09-13 13:07:29 följande:

Så du hittar smarta, renliga, ärliga, manliga och raka män som är otrogna mot sina fruar? Det är som att påstå att man bara äter rutiga bananer....

Menade så klart rutiga russin. Det är ju russin du föredrar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Lyckligt gift) skrev 2020-09-13 13:08:18 följande:
    Menade så klart rutiga russin. Det är ju russin du föredrar.
    Lägg din bitterhet någon annanstans, jag orkar inte svara på dina dumheter mer.
  • Anonym (alma)
    Anonym (Lyckligt gift) skrev 2020-09-13 13:07:29 följande:
    Och det trots att hon tydligen bara är Plain Mary själv. 
  • Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 13:10:18 följande:

Lägg din bitterhet någon annanstans, jag orkar inte svara på dina dumheter mer.

Inte det minsta bitter. Jag är väldigt lycklig :) Har en fin kärnfamilj med en underbar man . Det finns många fina män. Därför tycker jag att det är konstigt att kvinnor fortfarande väljer sämre män. Även om det bara är till för sex så har man väl vissa krav? Du måste inte sänka dina krav bara för att dessa män vill ha sex med dig.

Det är väl en sak om man är ensamstående mamma med övervikt och drogmissbruk. Då kanske otrogna Sonny verkar som ett kap men för de flesta normala kvinnor så är dessa män oattraktiva.
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 10:47:33 följande:
    Dessa människor blir inte ledsna av mitt agerande, de blir ledsna pga sin partners agerande. Att det råkade vara med mig är bara en tillfällighet!
    Vilka andra sammanhang skulle det vara?
    Tror du att jag är en ond människa eller? Det är jag inte.

Hur jag skulle tänka... jag vet inte. Blod är tjockare än vatten och jag skulle högst troligt ta mitt barns parti. Kanske inte konsekvent men så är det.
    Samtidigt skulle jag vara tacksam över att min ena son iallafall skrev äktenskapsförord när de gifte sig, så hoppar frun i fel säng så är villan, bilen och värdesakerna hans. 
    Varför skulle sin sonhustru göra det? Har du inte lärt din unge att vattna eller?
  • Anonym (alma)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-13 13:16:39 följande:
    Varför skulle sin sonhustru göra det? Har du inte lärt din unge att vattna eller?
    din, inte sin
  • nénuphar
    Anonym (NyaSkor) skrev 2020-09-13 08:42:42 följande:

Man vet ju att kvinnor som fördömer andra, själva fantiserar om att ligga runt.

Vet man? Hur vet man det?

Gäller samma sak när man fördömer mördare och pedofiler? Eller när man ondgör sig över att grannen målat huset cerise? Ny kunskap för mig i alla fall.
  • Anonym (hehe)

I din TS vänder du dig direkt till den bedragna frun - med skadeglädje! - samtidigt som du påstår att du inte bryr dig. Det lyser men ingen är hemma Flört

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!