Inlägg från: Anonym (Lyckligt gift) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lyckligt gift)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Otrogna män har ofta många större brister. Dessa män är oärliga, slajmiga, osäkra och omanliga. (Enligt statistik är otrohet vanligast bland män som missbrukar, har barn med olika kvinnor, arbetslösa osv (även om det sjövklrt finns några drägg i även andra samhällsklasser))Kvinnorna som denna typen av män kan få är ofta lite andrasortering . Få kvinnor som kan välja bland flera män tycker att denna typen av man är något att ha.

Jag förstår lockelsen i tillfälligt sex. Jag förstår dock inte varför du attraheras av denna typen av man?

Tänder du inte på manlighet, självförtroende och raka rör?

• Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 10:31:13 följande:

Det är inte den typen av män jag leker med helt enkelt.

Så du hittar smarta, renliga, ärliga, manliga och raka män som är otrogna mot sina fruar? Det är som att påstå att man bara äter rutiga bananer....
  • Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Lyckligt gift) skrev 2020-09-13 13:07:29 följande:

Så du hittar smarta, renliga, ärliga, manliga och raka män som är otrogna mot sina fruar? Det är som att påstå att man bara äter rutiga bananer....

Menade så klart rutiga russin. Det är ju russin du föredrar.
  • Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 13:10:18 följande:

Lägg din bitterhet någon annanstans, jag orkar inte svara på dina dumheter mer.

Inte det minsta bitter. Jag är väldigt lycklig :) Har en fin kärnfamilj med en underbar man . Det finns många fina män. Därför tycker jag att det är konstigt att kvinnor fortfarande väljer sämre män. Även om det bara är till för sex så har man väl vissa krav? Du måste inte sänka dina krav bara för att dessa män vill ha sex med dig.

Det är väl en sak om man är ensamstående mamma med övervikt och drogmissbruk. Då kanske otrogna Sonny verkar som ett kap men för de flesta normala kvinnor så är dessa män oattraktiva.
  • Anonym (Lyckligt gift)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:42:18 följande:

Jaja gumman, jag förstår att det känns tufft när hans arbetskamrater vet saker som inte du vet.

Jag har t o m varit med på såna resor förstår du. 

Jag har åkt på massor med konferensresor. Ingen har visat upp nån älskarinna. På ett hotell så hade personal från ett byggföretag konferens samtidigt som oss. Där var en rälig bygggubbe som satt med en stackars 40 åring (Gissningsvis en 3barnsmamma) i knäet. Han var full och stolt men till och med han kollegor såg ut att skämmas.

Vettiga, smarta och attraktiva män visar inte stolt upp en älskarinna! Det är inte status att vara otrogen! Det anses äckligt av alla dom högt uppsatta män som iallafall jag rest med via jobb. Status är att ha ett lyckligt äktenskap med en vacker, framgångsrik och snart fru. Ha sex med nån singel mamma i 40 årsåldern kan vem som helst.

DU tror att det är högstatusmän för att du kanske jämför med ditt umgänge? Du ser inte att andra blir äcklade och ser ner på din dejt för du lägger så mycket av ditt egna värde i att bli vald för en natt.

Varför tänder du så på dessa män??
  • Anonym (Lyckligt gift)

Ts är en äldre ensamstående mamma som tror det är smickrande att bli påsatt av olika män på konferenser. Hon tror att hon är en statussymbol för diverse män och att dessa män är eftertraktade och framgångsrika...

Är det underligt att denna äldre ensamstående mamma också tillhör den samhällsgrupp som inte heller förstår råden kring covid -19?

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!