• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (HateMyMan) skrev 2020-09-14 21:19:58 följande:
    Jag tycker folk här klagar för mycket på TS som Jobbar som en geisha. Vi är många som uppskattar hennes yrke, utan henne hade vi fått stå ut med många jobbiga plikt-knull med våra män som vi inte tänder på längre. 
    Eller hur! Det är frun som tar "russinen"....om inte karln är en absolut odåga, men då skiljer man sig!
  • Anonym (h)

Och de kränkta kvinnorna goes on!

Den här tråden har utvecklats till en tävling i vem som kan trycka dit ts bäst och ts, ja hon sitter bara och skrattar åt alltihop.

Tungan ute

Heja ts, jag gillar dig mer och mer!

• Anonym (Glad hustru)
    Anonym (h) skrev 2020-09-15 05:06:51 följande:

Den här tråden har utvecklats till en tävling i vem som kan trycka dit ts bäst och ts, ja hon sitter bara och skrattar åt alltihop.

Tungan ute

Ja JAG är inte kränkt ett enda dugg. Jag är inte gift Lika spekulativ som TS.
  • Anonym (Jaha)

Du läser som du vill.

Jag har andra värderingar än TS och vill helt andra saker. För mig är inte sex viktigt. Jag skulle kunna leva hela livet utan sex. Däremot uppskattar jag att dela "den trista vardagen" med min man/bästa vän. Jag har inget emot att umgås med mina (inte skrikiga) barn. Disk och städning stör mig inte heller. För mig är vardagslivet hela kakan inklusive russinen och jag strävar inte på något sätt efter ett kravlöst singelliv med massor av sex med upptagna män".

Jag tycker inte det TS gör är moraliskt acceptabelt. Däremot är jag varken kränkt eller rädd. Jag tror inte heller att TS skrattar så högt.
  • smulpaj01

Jag tycker det är rätt komiskt att ts tror att hon får det bästa av mannen när sanningen är att ts är den som får bottenskrapet av män. Riktigt skrattretande faktiskt
  • Anonym (Älskarinnan)

Tungan ute

Haha, ja den här tråden blev riktigt komisk. Jag vet inte vad jag förväntade mig men kanske inte en hord av kränkta, bedragna kvinnor iallafall. Fast det kanske skulle förväntat mig. 
    Den här tråden kan man ta fram en gråkulen höstdag så man får skratta lite igen!
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-09-15 09:03:07 följande:
    Jag tycker det är rätt komiskt att ts tror att hon får det bästa av mannen när sanningen är att ts är den som får bottenskrapet av män. Riktigt skrattretande faktiskt
    Du skulle bara veta... men såklart vägrar du acceptera att jag faktiskt mest "umgås" med snygga, attraktiva män. 
    Men det gör inget! 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-15 06:19:15 följande:
    Ja JAG är inte kränkt ett enda dugg. Jag är inte gift Lika spekulativ som TS.
    Inte det?
    Men en "glad hustru" är du?

Varför skrev du då inlägg #37, i vilket inlägg ljög du?
    Eller har du fler än ett konto och råkade skriva från fel nu?
  • Anonym (Beata)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-15 11:31:13 följande:

Haha, ja den här tråden blev riktigt komisk. Jag vet inte vad jag förväntade mig men kanske inte en hord av kränkta, bedragna kvinnor iallafall. Fast det kanske skulle förväntat mig. 

Den här tråden kan man ta fram en gråkulen höstdag så man får skratta lite igen!

Varför tror du att vi som svarar är bedragna? Jag är ingen bedragen kvinna.

Om du startat en tråd och skrivit att du tycker om att mobba andra och vi svarade att det är ett omoraliskt beteende, hade du då trott att vi andra var mobbade och nu kände oss kränkta? Kan man inte ha åsikter i en fråga utan att vara drabbad själv?

Du har fortfarande inte vågat svara på om du tycker det är ok att bygga sin egen lycka på andras olycka. Vågar du det nu?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Beata) skrev 2020-09-15 11:38:25 följande:
    Varför tror du att vi som svarar är bedragna? Jag är ingen bedragen kvinna.

Om du startat en tråd och skrivit att du tycker om att mobba andra och vi svarade att det är ett omoraliskt beteende, hade du då trott att vi andra var mobbade och nu kände oss kränkta? Kan man inte ha åsikter i en fråga utan att vara drabbad själv?

Du har fortfarande inte vågat svara på om du tycker det är ok att bygga sin egen lycka på andras olycka. Vågar du det nu?
    Jag bygger inte min lycka, jag roar mig för stunden.
    Varför skulle jag inte våga svara på din fråga?
    Vad finns det att vara rädd för menar du?

Tro inte för mycket om dig själv.

Och nu har jag inte tid längre, men jag återkommer i kväll.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!