• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    fornminne skrev 2020-09-16 15:40:21 följande:

Ts kanske stinker, men din mans kvinnosyn stinker mycket mer. Varför vill man vara tillsammans med en man som själv är otrogen och sedan kallar kvinnor för horor?
    Det vill hon inte svara på, inte heller vill hon svara på vad det gör hennes man till. (Horbock, ifall han tycker kvinnan är en hora.)
    Och så har hon gjort samma sak själv... och vad gör det henne med hennes mans sett att se på saken?

Jag har frågat men har inte fått något svar...
  • Anonym (Naiv)

Okej,

Nu har jag en fråga till TS .

Varför vill männen vara med dig? Vad är det i din personlighet/utseende/uppförande som gör det så oemotståndligt att man som man väljer att riskera allt man har.

• Xenia

Varför startar man öht en tråd?

1. Man har ett problem och vill ha råd
    2. Man vill diskutera något
    3. Man vill att folk ska fråga en, "Jag är X, frågor på det?"
    4. Man vill provocera, aka trolla 

Ni får själva bedöma vilken sort TS är.

Orsaken till att folk analyserar TS är förstås för att hon inte vill lämna någon förklaring till sitt handlande. Hon vill bra skryta om hur bra hon har det och slänga skit på de otrogna männens fruar. Jag tycker det verkar hyckleri att först skriva provocerande och sedan sätta sig på höga hästar, typ ni är bara dumma så jag svarar inte på era frågor.

• Anonym (Fasiken vad nice, då slipper jag)

Så skönt att slippa.... varsågod att ta för dig ????

• Anonym (Älskarinnan)
    Xenia skrev 2020-09-16 16:31:06 följande:

Jag tycker det verkar hyckleri att först skriva provocerande och sedan sätta sig på höga hästar, typ ni är bara dumma så jag svarar inte på era frågor.

Jag har bemött en himla massa kommentarer och när jag kände att det liksom bara gick i cirklar, det var då jag skrev inlägg #283.
    Det finns ingen anledning att svara på samma frågor om och om igen, och det finns ingen anledning att bemöta alla förutfattade meningar och idéer som vissa klistrar på mig som någon sorts fakta. När de inte har en enda liten susning vad de ens yrar om.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-16 16:28:47 följande:

Okej,

Nu har jag en fråga till TS .

Varför vill männen vara med dig? Vad är det i din personlighet/utseende/uppförande som gör det så oemotståndligt att man som man väljer att riskera allt man har.

Det får du fråga dem om.
    Antagligen har jag något som lockar dem.
    Som är värt att gambla för.

Annars hade de inte gjort det.
  • Anonym (Beata)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-16 20:16:43 följande:

Det får du fråga dem om.

Hur hittar du männen du har sex med?
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-16 20:16:43 följande:

Det får du fråga dem om.

Tack för ett icke -svar.

Kom igen! Alla arma kvinnor som blir bedragna av deras odågor till män vill ju veta hur man ska överlista en sån superkvinna som du!
  • Anonym (h)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-16 22:49:26 följande:
    Tack för ett icke -svar.

Kom igen! Alla arma kvinnor som blir bedragna av deras odågor till män vill ju veta hur man ska överlista en sån superkvinna som du!
    Det var inget ickesvar, tror du ts frågar dem?
    Hon är förmodligen förbannat sexig och sensuell, det är nog inte mer komplicerat är så.
    Jo, en sak till kanske. Kravlös ger och tar. Utan en massa gnäll och krav om att det ska skaffar ungar, äktenskap och allt som hör till.

Gissar jag.
    Vad tror du ts?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!