• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 16:45:41 följande:

Ja du, mina "ungar" är vuxna män så dem behöver jag inte kånka runt på.  Och den lilla disk jag producerar på en person, jag kör bänkmaskinen två gånger i veckan i snitt. 

Allt det där andra vill jag inte ha, det hade du vetat om du läst vad jag skrivit.

Om "den djupa äkta kärleken" vore så mycket bevänt med så hade nog inte din gubbe valt en het helg med mig istället för det där vardagliga du räknade upp.

Mig behöver du inte tycka synd om, detta liv har jag valt själv.

I nuläget har jag ingen man, men hade jag haft det så hade han garanterat aldrig valt Dig ens till hans skitiga disk.

Däremot har jag många års erfarenhet av raggande män och det är ALLTID bara de upptagna männen som är äckliga, oattraktiva och desperata slem. Det är av den anledningen gifta män aldrig har haft en chans hos mig, jag har mycket högre klass än så. Är jag sugen är det bara att börja dejta en singelman.
  • sextiotalist
    smulpaj01 skrev 2020-09-14 16:41:45 följande:

Vem tar hand om dina skrikande ungar och skitiga disk?

Det är ju liksom ingen skillnad, sånt kommer ingen ifrån oavsett hur många upptagna män du ligger med.

Däremot ser jag mysiga semestrar, jul, midsommar, födelsedagar, lugna hemmakvällar med gos i soffan, göra upp gemensamma planer, renovera den nyinköpta sommarstugan tillsammans, alltid ha trygghet och sin bästa vän hos sig som "russinen i kakan", inget av detta får du. Du får enbart ett okänsligt knull som inte betyder någonting utan den djupa äkta kärleken. 2 sek efter mannen tömt är du helt glömd.

Lider med dig!

Exakt. Nu är det inte min sambo som hon skulle ge sig på. Han skulle inte erbjuda det hon vill ha, hotellrum och restaurangbesök. Inte sexet heller.

Men russinen i vår relation är exakt det du beskrev.

Allt det där som blir vi.

När han håller om mig när jag är magsjuk. Kommer med en stor kopp te när jag är frusen.

Hans blick när han säger att han älskar mig.

När vi skrattar ihop när vi säger något galet.

Så vi som lever i lyckliga relationer, vi har så många russin i våra kakor som inte ens har med sex att göra.

Skulle nog inte stanna i en relation där sexet var det enda russinet i kakan.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-09-14 16:53:32 följande:
    I nuläget har jag ingen man, men hade jag haft det så hade han garanterat aldrig valt Dig ens till hans skitiga disk.
    Ja du, det har du ju faktiskt ingen aning om. Solig
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-09-14 16:53:46 följande:
    Exakt. Nu är det inte min sambo som hon skulle ge sig på. 
    Det har du fullständigt rätt i, han är för gammal för att intressera mig.
  • Anonym (Beata)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 16:26:38 följande:

Bara det mysiga och hänförande.

Det trista vardagslunket, skrikande ungar och skitig disk t ex. Det får du ta vara på medans jag... ja, du fattar. 

Du försöker lite för mycket nu...

På vilket sätt är vardagslunket trist?

Tror du att alla barn bara skriker jämt? Gjorde dina det? Hatade du tillvaron när dina barn var små?

Skitig disk, tar ju 5 min/dag att fixa disken...

Och varför förutsätter du att det är kvinnan som tar allt det trista hemma medan mannen sexar loss? Han kanske tig allt innan han hoppade i säng med dig, och nu har hon en lugn och skön hemmakväll med egentid.
  • Anonym (Jaha)

Hur kommer det sig att du är singel? Hur bröt du och ditt ex/barnens pappa upp?

• Anonym (HateMyMan)

Jag vill börja med att ge dig ett stort TACK!!!

jag är uppriktigt väldigt tacksam till att det är du som idkar sex med min man, så slipper jag. Jag vill verkligen inte längre, är så less på eländet. Jorå, jag ska skilja mig senare, när jag har möjlighet, just nu är det inte den bästa lösningen. Så jag sitter liksom fast och drömmer mig bort till den dag då jag är fri på riktigt. 

Jag önskar bara att du gjorde ett bättre jobb för nog attans kommer människan och vill ha sig ett nyp här och där ändå och jag får alltid ljuga om huvudvärk och det ena efter det andra. Vaffan kan du inte ge han en ordentlig omgång så att han glömmer mig och min kropp helt och hållet? Jag trodde du var bra i bingen?

Jaja, jag nöjer mig med det lilla tills vidare i alla fall. Hoppas mina russin smakar bra, själv har jag alltid vart en sån som plockar ur dom ur kakan först, men, men, vi är alla olika. 

• Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 16:26:38 följande:
    Bara det mysiga och hänförande.
    Det trista vardagslunket, skrikande ungar och skitig disk t ex. Det får du ta vara på medans jag... ja, du fattar. 
    Det är alltid de här kvinnorna som är mest angelägna om att behaga som har de största och tråkigaste erfarenheterna av män som inte tar sin del av vardagsgöramålen och inte heller ett lika stort ansvar och engagemang för barnen. 
  • Jw83
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 10:28:26 följande:

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?

Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.

Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

Hur gammal var du när dina barns pappor lämnade dig?
  • Anonym (HateMyMan)
    Pope Joan II skrev 2020-09-14 21:15:12 följande:
    Det är alltid de här kvinnorna som är mest angelägna om att behaga som har de största och tråkigaste erfarenheterna av män som inte tar sin del av vardagsgöramålen och inte heller ett lika stort ansvar och engagemang för barnen. 
    Jag tycker folk här klagar för mycket på TS som Jobbar som en geisha. Vi är många som uppskattar hennes yrke, utan henne hade vi fått stå ut med många jobbiga plikt-knull med våra män som vi inte tänder på längre. 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!