Inlägg från: Anonym (Tragiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tragiskt)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Oj, jag antar att du inte har några väninnor i ditt liv? Du är verkligen ingen jag eller någon i min umgängeskrets skulle vilja ha som vän. Men om du nu är så ensam och med så låg självkänsla så kanske du borde försöka sluta att jaga gifta män och söka bekräftelse på andra sätt. Kanske gå med i någon förening eller skaffa nån hobby. Kan aldrig tänka mig att en kvinna som springer efter gifta män för att få 10 minuters bekräftelse av att sära på benen.

De du tror lämnar sin fru för din skull var redan mentalt över sina fruar, de bara väntade på ett enkelt knu*ll som blev språngbräda.

Lycka till nu!

• Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 15:37:58 följande:

Ja, jag har väninnor så du behöver inte oroa dig. 

Du har missuppfattat det jag skrivit, eller så försöker du övertyga dig själv om något. Vad vet jag...

Vad har jag missuppfattat? Att du verkar må väldigt dåligt och har extremt låg självkänsla som bara får små små smulor av de män du jagar. Män som garanterat ser dig som rätt äcklig men billigare och lagligt jämfört med en prostituerad. Väldigt tragiskt att du inte lyckas attrahera en vettig man utan bara får ligga med desperata äckliga sluskar utan smak.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 15:50:56 följande:

Haha, som sagt!

Jag mår alldeles utmärkt, inga problem.  Och vet du, smulorna kan du sopa upp efter jag tagit russinen. Mums!

Ta det bästa och lämna resten till dig. 

Tro vad du vill, jag ser inte varför jag ska sitta och försvara mig mot tokiga bedragna kvinnors önskefantasier om mannes älskarinna!

Jag är ingen bedragen fru så rent personligt tar jag inte åt mig det minsta. Däremot föraktar jag trasiga slampor som du, samt de äckliga männen de möjligen lyckas få till det med en snabbis på nåt billigt motell eller möjligen i baksätet på mannens skruttiga Volvo.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 16:18:35 följande:

Och här fick du mitt sista svar.

Är du inte en bedragen fru så är du en bedragen man, oavsett så förstår man det när man läser ditt hat genemot mig.

Du hatar en person du aldrig mött, det säger rätt mycket om dig ska du veta.

Din skruttiga Volvo kan du behålla, jag väljer män med bättre klass än så. Att du fick nöja dig med det, tja det kan jag bara beklaga.

Kjamiz.

Nej det säger bara att jag är en person med högre moral och empati för mina medmänniskor.

Kvinna är jag, bara inte en bedragen sådan. Jag föraktar även pedofiler, väldtäktsmän och många andra som medvetet skadar folk.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (X) skrev 2020-10-28 16:13:09 följande:

Herregud, så patetiskt att sitta och skryta anonymt på nätet om att man ligger med svin som bedrar sina fruar. Spelar ingen roll hur du höjer dom till skyarna, otrogna män står inte högt i kurs, förutom hos älskarinnorna.

Men du behöver väl ventilera, för du kan ju inte stå för detta IRL, varken för dina barn eller vänner/familj förstår jag. Konstigt, eftersom du här i tråden vill framstå som stolt och frigjord. Men du vet ju innerst inne vad andra tycker om folk som beter som du gör. 

TS står garanterat inte högt i kurs hos svinen som kn*llar henne billigt heller. Tvärtom står hon med största sannolikhet lägst ner på skalan av attraktiva kvinnor. (då tänker jag inte enbart utseendevis, utan även personlighet, moral m.m.) Bottenskrapet av män hittar likvärdiga tanter att svina runt med!
  • Anonym (Tragiskt)
    Cavill skrev 2020-11-02 20:52:51 följande:

Igen, du påstår att du inte träffar dessa män på nätet,så hur "möts" ni? 

Raggar du på män med ring i snabbköpet, gymmet eller barnbarnens dagis? 

Kollar du runt i bekantskapskretsen om någon känner en upptagen man? 

Jag är verkligen nyfiken. Om det här nu är sant...

Detta är med största sannolikhet inte sant. Men OM det skulle vara det så är det djupt tragiskt.

TS letar upp upptagna män och säljer sig billigare än en prostituerad. En burgare på donken (middag) och en natt på närmsta scandic så särar hon så gärna för dessa äckliga män.

Hon skulle istället kunna välja och vraka bland de tusentals singelmän som enbart letar efter enkla obetydliga våp att enbart använda för sex utan känslor och utan att det någonsin blir en relation av det. Dessa är lättare att finna än att försöka ragga upp de gifta männen.

Men TS verkar se det som en del av tjusningen, som en sport att försöka bräda deras ruggugglor till fruar på hemmaplan som inte kan behaga sina män eller vattna. Så pinsamt så man skäms av att läsa det ts skriver i denna tråd.

Men med allt detta sagt så är jag ändå rätt övertygad om att ts är ett troll, mest troligt en väldigt ensam och uttråkad man. Någon som drömmer om att en dag få ligga och inbillar sig att kvinnor har så lätt att få ligg.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-11-04 15:47:38 följande:

Hur vet du att dom har ett "underbart trist liv"? 

För att ts hoppas så mycket på det alternativt försöker inbilla sig det eftersom ts själv har ett så innehållslöst och trist och tragiskt liv.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-05 07:34:25 följande:

Det kan du fråga dem som försöker provocera mig istället.

Eller dem som kallar mig för t ex "hora".

Jag har inte kallat något för något ens i närheten av det.

Det är väl ingen som har kallat dig för hora? Visa det inlägget?

Däremot kan man gissa att männen som ligger med dig tycker att det är enklare och billigare att ringa dig än att gå till en prostituerad som dessutom är olagligt. Var det så du menade?

Snart helg, nåt spännande på G? Kanske nån härlig weekend resa?
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-20 13:13:04 följande:
    En sån man får hon ju iallafall ha ifred, även om han skulle vara sugen på ett äventyr. Tungan ute

Fast å andra sidan, hur roligt vore det att sopa upp bottenskrapet?
    Det är ju exakt vad du gör - får bara till det med bottenskrapet.
  • Anonym (Tragiskt)
    Anonym (h) skrev 2024-02-20 18:41:10 följande:
    Det bottenskrap som du gifte dig med.

Hur kan du vara så bitter? Är han ofta otrogen, din man?
    Om du bara anstränger dig lite så kanske du slipper ha honom springande hos t ex "Älskarinnan" i tid och otid.
    Ja, eller hos mig kanske.
    Är inte gift så jag har ingen otrogen man!

Man kan tycka att kvinnor som ts är patetiska och rejält osmakliga utan att vara bitter förstår du?!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!