babybel95 skrev 2021-01-09 13:14:16 följande:
Hej! Förlåt för mitt frånvaro, har mått så himla pyton så har inte orkat med något alls. Och där emellan har sambo fyllt år och har varit lite strul med vovvar. Mår så illa heeeela tiden och är så himla trött. Kräks som tur inte men känns nästan som det blir värre för det, hade hellre kräkts och mått bättre en liten stund iallafall.
Har varit hos bm på inskrivning, fick veta att pga corona så får man inte det tidiga ul vid v12-13 här. Men det gör inte så mycket, vi har ju bokat privat den 10/2 ihop med NIPT och kommer nog ta ett par gånger till där så sambon kan vara med. Förutom det har vi berättar för våra föräldrar, eller ja, vi har min far kvar.. men det blev glädjerop iallafall. Är dock lite orolig då min mot berättade att hon hade en del komplikationer under tiden hon var gravid med mig (är det enda barnet och hon fick inte ha några barn efter mig). Men hoppas ändå att jag slipper allt, men också därför vi vill boka så många ul som möjligt haha. Hon fick nämligen göra varannan vecka för att jag inte växte som jag skulle... men så mycket ska vi nog inte behöva springa dit tänker jag och hoppas.
Hur går allt för dig? <3
Uschdå, vet hyr de känns. Jag mår konstant pyton nu, kräks inte men mår väldigt illa.
Jag är trött som tusan och sover när jag får chansen.
Jaså va konstigt att de tagit bort de, hos oss gör man de oavsett corona men man får göra de själv utan partner
Va kul att ni har berättat, måste ju kännas jätteunderbart.
Vi har inte berättat för någon än mer än våra bästa vänner
Ojdå Ja då är de ju bra att hålla koll för din del med mwn förhoppningsvis kommer allt flyta på bra för dig<3
Jag har haft hälsosamtal hos BM hade de innan jul. Har inskrivning den 21 januari och då ska vi ta blodprov osv inför KUB test, samt boka kubtest. Tror att jag kommer få runt den 10 februari också faktiskt då jag kommer va i vecka 12+ nånting