Javelina skrev 2020-09-26 17:39:31 följande:
Låter klokt att prova det som finns innan ni går över till äd men förhoppningsvis behövs det inte alls, du är ju ruvare nu! :)
Det är ju ingen superkonstig medicin så nog kan kliniken gå med på att skriva ut det.
Det svänger rejält här med, har beslutat att först använda oss av letrozol fram till jul, har ju recept kvar och jag fick ju faktiskt äl av dem, har pco och i princip aldrig egen äl. Efter jul kontaktar vi en annan klinik och gör ett nytt ivf-försök. Så nu har jag beställt ett gäng äl-tester och allt. Känns bra att släppa ivfen ett tag och ladda om, blir så ödesmättat och absorberande. Hela tillvaron påverkas och allt runtomkring hamnar i skymundan.
Någon som rekommenderar Linné-klinken?
Hej! Jag går på Linné-kliniken och har varit supernöjd men har visserligen inte testat ngn annan klinik. Dom är framförallt väldigt gulliga och proffsiga. Fick missfall efter Ivf1 är nu på försök 2 och gravid i v7+2
Har även hört mycket om Olga-kliniken i Ryssland. Fördelen med kliniker utanför Sverige är väl att man kan scanna äggen, det hade jag inte en tanke på innan jag började med detta. Nackdelen med klinik utomlands nu mitt i en pandemi är dock ngt man kanske ska tänka över...
Kan ialf varmt rekommendera Linné-kliniken
Lycka till med allt och hoppas ni orkar kämpa vidare, förstår att det är skönt med en paus!