looottaliiina skrev 2020-09-10 19:42:12 följande:
Håller alla tummar för dig. Vet oron och känslan du bär på men jag kan lugna dig på så sätt att det var helt olika mellan gångerna. Första + så mådde jag dåligt, illamående, trött, flåsig och blödningar till och från. Andra + kände jag mig piggare, starkare, kände knappt av ngt och blödde inte alls och det var ändå en tom säck. Så nej det går inte att känna men jag ser det som en bra sak. Alla graviditeter är så olika- till och med hos samma person. Hoppas det lugnar! Hejar på dig. När är det VUL?
Tack! Man får väl helt enkelt landa i att man inte kan göra något åt det om det händer och att det troligtvis är ?bra? att sådans foster stöts bort. Oro mår ju ingen bra av. Min sambo tycker att jag ojar mig hela tiden, haha. Jag tycker att han skulle prova själv...
Jag har testdag imorgon (ruvardag 15 med en tvådagars) och hoppas att det visar plus även då. Har plussat sen rd 9, när jag testade första gången efter et. Cb digital har ändrat sig från 1-2 till 2-3, men RFSU teststickor stegrar inte särskilt fort. Igår försvann alla mina symptom och jag trodde att det var kört! Men imorse var det iaf fortfarande 2-3 v på digital...
Imorgon ska jag ringa Sahlgrenska för att boka tid för vul. Borde väl bli om ca 3 veckor (hur jag nu ska överleva den väntan är en annan fråga...)
Min mamma var på 39:e året när hon födde mig 1990, hoppas att din kropp klarar detsamma!

har du barn sedan innan?