• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Lillaälta

Mensen kom måndag em. Så det är som ett käftslag och är på botten igen. Dag 2 i cykeln idag. 15 dagar till ägglossning och försök 19.

Spolning sker på torsdag, förhoppningsvis kan de se om något är fel på mig då. Vet inte hur mycket mer jag orkar. Helt förstörd och vill i princip ge upp.

• MammaMu89

Hoppas på en graviditet nu ????

Har bim och 9 dagar och kan knappt vänta med å testa ????????

Har ni några planerade testdagar?

Någon som plussat tidigare en bim förut?

Med sista sonen plussa jag 8 dagar innan bim dock väldigt svagt men ack så man såg ändå????

• MammaMu89
    MammaMu89 skrev 2020-08-12 00:37:02 följande:

Hoppas på en graviditet nu ????

Har bim och 9 dagar och kan knappt vänta med å testa ????????

Har ni några planerade testdagar?

Någon som plussat tidigare en bim förut?

Med sista sonen plussa jag 8 dagar innan bim dock väldigt svagt men ack så man såg ändå????

Ojj alla frågetecknen är smilys
  • Mikkans

Hoppar tyvärr ur denna tråden och in i september tråden istället. Lycka till alla!

• H0nd3ndär

Hur går det för er andra som har sent BIM i gruppen?

Mina äl-tester började öka igår kväll. Då 0.71 nu på morgonen 0.81 i premom. Får se om de peakar fram emot kvällen eller först imorgon. Så äl bör vara om 1-3 dagar. Är på cd15 idag.

• Anonym (Tilly)

Jag tror precis att jag plussat? Eller?

Har fått spökstreck på dessa innan men nu kom strecket verkligen direkt och tycker att det är ljusblått för en gångs skull. Snälla hjälp mig tyda :*

• Mylilla86

Jaha, här kom mensen imorse :/ Hoppas på nästa månad istället... och lycka till alla som är kvar här

• Knaslil96
    Anonym (Tilly) skrev 2020-08-12 08:04:21 följande:

Jag tror precis att jag plussat? Eller?

Har fått spökstreck på dessa innan men nu kom strecket verkligen direkt och tycker att det är ljusblått för en gångs skull. Snälla hjälp mig tyda :*

Ser dessvärre negativt ut :/
  • Stickling

Hoppar ur den här tråden och in i septembertråden, efter att ha testat negativt imorse. Önskar alla här stort lycka till! <3

Svar på tråden BIM Augusti 2020