• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Ehlda

Ehlda, bf 20 mars, 7:e barnet, 36 år 

amandakollb, bf 20 mars, 1a barnet, 30 år, stockholm

Loea, bf 21 mars, första barnet, snart 30

(rättade mitt namn)

• Undrandee

Enligt mina räkningar är jag i v.5 nu, men känner knappt symtom! Lite molande värk ibland, samt massa flytningar. Flera som känner samma? Normalt att knappt känna något?

• amandakollb
    Undrandee skrev 2020-07-12 10:40:31 följande:

Enligt mina räkningar är jag i v.5 nu, men känner knappt symtom! Lite molande värk ibland, samt massa flytningar. Flera som känner samma? Normalt att knappt känna något?

jag är på 4+1 och jag känner nästan ingenting. haft rätt mycket molande värk till och från runt bim men nu är det typ ett dygn sen jag kände de. lite ömma bröst till och från, men ändå väldigt lite. så jag hoppas det är normalt att knappt känna något! 
  • Anonym1891

När jag var gravid med dottern kände jag verkligen ingenting förrän v7 typ. Hade ökade flytningar men annars verkligen ingenting. V7 slog illamåendet till och jag blev sjukskriven i en månad typ. Så det är helt normalt att inte känna nånting.
  • Wojsan
    Betrayed skrev 2020-07-11 20:37:51 följande:
    Vissa har skrivit och haft svårt att hitta den, den heter alltså:

BF Mars 2021 - Privat
    Är gruppen full och därmed helt dold? Hittar inte när jag söker på ovan gruppnamn :) 
  • Mallanino

Ni kommer inte kunna hitta vår privata grupp på Facebook man måste bli inbjuden till den. Där finns dock en till som heter Bf mars 2021 som går att söka fram :)

• nanoo

Jag fyller på bflistan

Ehlda, bf 20 mars, 7:e barnet, 36 år

amandakollb, bf 20 mars, 1a barnet, 30 år, stockholm

Nano, bf 17 mars, tredje barnet, 35 år, Stockholm

• nanoo

Gör om då jag stavade fel på mitt eget alias.

Jag fyller på bflistan

Ehlda, bf 20 mars, 7:e barnet, 36 år

amandakollb, bf 20 mars, 1a barnet, 30 år, stockholm

Nanoo, bf 17 mars, tredje barnet, 35 år, Stockholm

• Ehlda

Jag har väldigt mycket molande i magen hela tiden. Det är ganska jobbigt... V 4+1. Även svanken ömmar en del.
  • Betrayed
    Wojsan skrev 2020-07-12 12:07:05 följande:

Är gruppen full och därmed helt dold? Hittar inte när jag söker på ovan gruppnamn :) 

Du kan skriva ett PM till mig så bjuder jag in dig, än är den inte full, stänger vid Max 20 pers!
Svar på tråden BF mars 2021