Inlägg från: Ehlda |Visa alla inlägg
  • Ehlda

BF mars 2021

Plussade idag! Har bf 20 mars om allt går väl...

• Ehlda

Har vi nån BF lista här inne?

Jag vänta 7:e barnet 20 Mars.

• Ehlda

Ehlda, bf 20 mars, 7:e barnet, 36 år 

amandakollb, bf 20 mars, 1a barnet, 30 år, stockholm

Loea, bf 21 mars, första barnet, snart 30

(rättade mitt namn)

• Ehlda
    Undrandee skrev 2020-07-12 10:40:31 följande:

Enligt mina räkningar är jag i v.5 nu, men känner knappt symtom! Lite molande värk ibland, samt massa flytningar. Flera som känner samma? Normalt att knappt känna något?

Jag har väldigt mycket molande i magen hela tiden. Det är ganska jobbigt... V 4+1. Även svanken ömmar en del.
  • Ehlda

Tog detta i morse. Skönt med svart på vitt hur det ligger till!
  • Ehlda
    Wimmie skrev 2020-07-13 20:15:33 följande:

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man ska vänta. Om det blir mf så vill åtminstone jag har familjens stöd.

Jag har alltid berättat tidigt. Typ direkt när vi själva fått reda på det.

Har ju två missfall bakom mig och det har känts skönt att folk vet.

Denna gången har jag dock väntat lite. Har inskrivning och VUL imorgon. Vill se ett tickande hjärta innan jag ?drar igång? hela karusellen genom att berätta. Men det är nog mest för att jag är lite ?luttrad? med de två missfallen i ryggen. Har lite svårt att tro att det ska bli något.

Jag är i 5 + 3 (tror jag).

Jag väntar gärna, förutom har berättat för nära vänner, för att vi har en genetisk missbildning som uppstår till viss % och detta kan bara ses efter v 12 på UL. Så jag måste vänta tills dess... Eller måste. Jag vill helt enkelt inte outa för mycket OM det går fel och jag måste göra abort och därmed behöva förklara för massor av folk vad som hänt, när jag är ledsen...
  • Ehlda

Jag blöder tyvärr... Så ni kan ta bort mig från BF-listan.

• Ehlda
    Liso001 skrev 2020-07-19 13:41:04 följande:

Nej :(

Blöder du mycket? Klumpar? Smärtor? Vilken vecka är du i?

Jag tror jag fick mf i början av veckan, blödde under en dag men inte något sedan dess. Har kvar gravidsymtom som illamående men KK tror det var mf. Om 3 veckor ska jag ta ett nytt test, troligtvis negativt men lite hopp finns ändå kvar.

Jag blödde hela dagen igår och det fortsätter idag. Det kommer mindre klumpar i toan, blödningen är röd/mörkröd med slem i. Har haft ont i magen igår och i ryggen, fortfarande i ryggen Idag. Så är absolut ett missfall. Skulle ha varit i 5+0 igår så det började.
Svar på tråden BF mars 2021