• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Vadgörmaninte

Ursäkta, vet inte vad det är som är fel på mitt internett/telefonen som skickar iväg miljontals meddelanden.

• Démie

Mitt spiralbarn verkar vilja bli kvar, mitt hcg hade gått från 175 till 786 på 2,5 dag, jag gör ultraljud på torsdag och ser det bra ut så går jag gärna med i en fb grupp, kanske är läge att starta en till om den första börjar bli full?

• angel-1990

Hej allihopa, hoppar in här. Fick veta igår att jag och sambon väntar vårt andra barn som kommer vara beräknat kring 20-21 mars. Känns så overkligt men är så taggad på de här :D

• Evelynite

Hallå! Jag plussade idag, andra barnet med bf cirka 11 mars. Jag hoppar gärna in här eller i en facebook grupp!

Grattis till oss alla! :)

• Wimmie

Hej allihop. Jag plussade svagt 2/7 men toktydligt i helgen. Veckoindikatorn säger 2-3 veckor så jag gissar att det är en riktig liten midsommarbulle som ligger och jäser.

Har två barn sedan tidigare och drabbades av två missfall under hösten. Jag har därför ett tidigt UL inbokat nästa vecka och kommer sannolikt behandlas med progesteron.

• Wimmie

Är ni också supertrötta? Jag jäspar hela tiden. Kan knappt hålla upp ögonen.

Svar på tråden BF mars 2021