• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Undrandee
    Sanal1 skrev 2020-07-05 10:48:47 följande:

Gud vad det trillas in plus här! Jag vågar knappt tro det än men plussade med i morse, BIM+1 ÄL+12. Hoppas så att det går vägen och det blir ett litet knyte runt 15 mars <3

Blir lite extra glad för din skull Undrandee, stort grattis till er!

Tack snälla! Grattis till dig!! :D <3
  • Undrandee

Hur mår ni? Jag är T.R.Ö.T.T! Lite illamående till och från och väldigt varm i kroppen och ofta kissnödig än så länge. Inga ömma bröst. :)

• Palettomte
    Mallanino skrev 2020-06-24 06:04:34 följande:

Okej alla som vill vara med i gruppen kan väll skicka ett meddelande till mig så får ni mitt namn så ni kan lägga till mig :D Sen bjuder jag in er i gruppen :) Jag kommer inte ha kvar er på Fb efter om någon undrar :)

Jag skulle väldigt gärna bli inbjuden till fbgruppen om den är hemlig :)) så kul med allas erfarenheter! Tack
  • Lisa447
    Undrandee skrev 2020-07-05 11:32:34 följande:

Hur mår ni? Jag är T.R.Ö.T.T! Lite illamående till och från och väldigt varm i kroppen och ofta kissnödig än så länge. Inga ömma bröst. :)

GRATTIS!

Jag mår än sålänge bra! Lite illamående på morgonen. Fasar lite för hur det kommer bli om någon vecka när hcg stiger, har tyvärr lätt för att kräkas :(

Känner mig varm och frusen om vartannat, varm i ansiktet på lite udda vis. Molvärk i magen, känns verkligen som att det händer något där inne!

Men det jag märkt mest är att jag blivit så otroligt känslosam! Kommer tårar för minsta lilla (typ film/text).
  • hartassen
    Palettomte skrev 2020-07-05 08:59:27 följande:

Tusen tack! Så roligt att vi har samma datum. Är det ditt första?:) Har du hittat något bra hemlig fb grupp?

Ja! Jag tycker dessutom att glädjen blir ännu större när man själv har plussat och sen läser om andra som gör det :) Det är mitt andra barn, har en son på snart 3 år också. Är det ditt första?

Jag skrev till tjejen som hade startat en FB-grupp i början av tråden, så hoppas på en inbjudan där! Hade varit så kul att kunna snacka graviditet och första tiden med bebis där, känns som att det skulle kunna bli som en slags föräldragrupp :P
  • BMEL

Jag plussade igår (BIM+2), har dock varit ganska övertygad om att jag var gravid i drygt en veckas tid. Tvåtimmars tupplurer efter jobbet (semestern om en vecka är välkommen!), sinnessjukt svullen ena dagen, andfådd, viss mat har smakat konstigt. Bf 12 mars :)
  • Sanal1

Fruktansvärt varm, känner mig smått bakfull, kissnödig varannan timma samt spänd/tung i livmodern och på en punkt till höger i magen
  • BeaMars2021

Illamående, trött, sjukt ömma bröstvårtor och allmänt slö i kroppen. Wohoo xD
  • Mallanino
    Palettomte skrev 2020-07-05 12:30:37 följande:

Jag skulle väldigt gärna bli inbjuden till fbgruppen om den är hemlig :)) så kul med allas erfarenheter! Tack

Skicka ett meddelande till mig så löser vi det :)
  • Emmaaa91
    Mallanino skrev 2020-07-05 14:10:10 följande:

Skicka ett meddelande till mig så löser vi det :)

Jag har skrivit till dig med :)
Svar på tråden BF mars 2021