Emmaaa91 skrev 2020-06-28 07:23:16 följande:
Skönt att höra! Det är ju inte så konstigt att man oroar sig så mycket! SKÖNT att få det bekräftat ! För mig/oss blir detta vårt första barn och man blir så himla lätt orolig för minsta lilla! Är det ditt/erat första också? :) jag är glad för varje dag det inte blöder och så försöker jag tänka att nu är vi en dag närmre. Det hjälper mig ganska bra. Ska till bm på tisdag för första gången och går då in i v.6 :) <3
Lycka till och glöm inte att andas, vet hur svårt det är ibland ^^!
Det är vårt första också, och är så orolig, men försöker också tänka att OM det skulle bli missfall så är det något som jag ändå inte kan styra över själv. Jag lämnade meddelande till bm imorse, hoppas hon ringer upp och att jag får komma i veckan. Min partner litar inte på testen och vill få det bekräftat av någon annan än oss själva, haha. Jag förstår att det är svårare för honom, det är nog lättare för mig som ändå känner det i kroppen liksom. För honom är det avlägset och han är alltid sån som inte kan vara glad när något är lite osäkert.
Så många tankar man har nu känner jag!!! Vill dessutom testa varje dag för att se att det inte försvinner....men idag har jag inte tagit något