• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Mallanino
    MinixLuna skrev 2020-06-25 14:20:26 följande:

Hej plussade första gången igår och sen tog jag ett digitalt imorse som visade att jag är gravid ???? Är så glad då vi hade ett tidigt missfall precis innan jul 2019 i v.9. Så nu efter 6 månader verkar det som vi äntligen då är gravida igen och hoppas verkligen det går vägen denna gången ???? Har köpt en liten bebismössa och nappar som jag tänkte överraska min sambo med i ett litet paket med choklad imorgon, vet att han kommer bli så glad. Detta blir vårt första barn om det går vägen ? enligt appar och mina uträkningar borde bf vara 1/3. Så spännande att få följa alla era resor/graviditeter!

Stort grattis till plusset:D <3 du får gärna gå med i vår grupp på Facebook om du vill :) skicka isf ett meddelande till mig så löser vi det:D
  • CaarroE

Jag plussade i måndags på BIM, BF allt mellan 28 februari - 8 mars beroende på vilken app man ska lita på :) skickar meddelande om att gå med i gruppen

• Puppia

Jag vill jätte gärna vara med i hemliga Facebookgruppen! Kan någon lägga till mig där?

BF 4 mars.

• önskan1000

Plussade för några dagar sen. Väntar nu nummer 3. Är väldigt tätt mellan mina barn den äldsta är 2 år den yngsta 9 mån å nu denna. :) vill gärna va med i Facebookgruppen då ja sällan är inne på familjeliv.

• Mallanino
    Puppia skrev 2020-06-25 22:29:35 följande:

Jag vill jätte gärna vara med i hemliga Facebookgruppen! Kan någon lägga till mig där?

BF 4 mars.

Skicka ett meddelande till mig så får du min Facebook så kan jag bjuda in dig sedan :)
  • Linda4barnsmamma

Det känns nog som att det är kört, mina gravtest har blivit svagare och min temp har sjunkit litegrann, så tror nog det blir sånt där missfall man får med sin mens,

• Bellsan008

Hjälp! Jag hoppar in här. Tänkte bli medlem i familjeliv idag för att hitta andra som också försöker att skaffa barn.

Tog ut min p-stav 25 maj pch har varit lite bitter över att kroppen inte har "kommit igång" och mensen inte har kommit.

Nu sitter jag istället här chockad över att ha plussat på morgonen????

• ensamärstark
    Bellsan008 skrev 2020-06-26 07:28:47 följande:

Hjälp! Jag hoppar in här. Tänkte bli medlem i familjeliv idag för att hitta andra som också försöker att skaffa barn.

Tog ut min p-stav 25 maj pch har varit lite bitter över att kroppen inte har "kommit igång" och mensen inte har kommit.

Nu sitter jag istället här chockad över att ha plussat på morgonen????

Välkommen och grattis!!
  • ensamärstark
    Linda4barnsmamma skrev 2020-06-26 06:36:18 följande:

Det känns nog som att det är kört, mina gravtest har blivit svagare och min temp har sjunkit litegrann, så tror nog det blir sånt där missfall man får med sin mens,

Men neeej, i min förra graviditet så var det ett par dagar som testerna visade lite svagare innan dom blev helt plötsligt starkare igen. Eller är det jättetydligt?
Svar på tråden BF mars 2021