• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Anonym1891
    Linda4barnsmamma skrev 2020-06-26 09:21:14 följande:

Hur ser era plus ut

Använde clearblue advanced fertilitet monitor så vet inte om deras stickor går att jämföra med vanliga graviditetstest men båda strecken var lika starka när jag plussade för några dagar sen.
  • Linda4barnsmamma

ska tillägga att jag har bim antingen 25/6 eller den 28/6 

Linda4barnsmamma skrev 2020-06-26 09:21:14 följande:

Hur ser era plus ut
  • Finlandar

Hej! Grattis till alla! Jag plussade idag, bim-4. :) Jag är lite chockad då det gick på första försöket (har en son född 2018 som kom till genom ett "hopsan", väldigt älskad ändå förstås). Även om sonen inte är så gammal än känns det som en evighet sedan jag var gravid och jag minns ingenting, haha!

Kommer gärna med i fb-gruppen. Jag är från Finland så det ska bli kul att följa med hur olika det är i våra länder genom en graviditet!

• emmase

Hej! 

Jag plussade igår, på bim ???? BF 3/3-21. Är supergärna med i fb-gruppen så skickar ett PM ???? 

• Emmaaa91

Känslan när plusset stärkts från i måndags! <3

Så lycklig! :) GRATTIS TILL OSS ALLA!

• LoveL

Plussade idag vid 14 (Bim-1) och är i chock....vågar inte tro att det är sant. Har inte tagit något digitalt än, ska göra det imorgonbitti. Jag tog ett test idag bara för att ta bort förväntningarna på ett plus, och vara beredd på mens imorn.

Shit hur tänker man? Är livrädd för mf, detta är första gången jag plussar i mitt liv

• ensamärstark
    LoveL skrev 2020-06-26 16:46:11 följande:

Plussade idag vid 14 (Bim-1) och är i chock....vågar inte tro att det är sant. Har inte tagit något digitalt än, ska göra det imorgonbitti. Jag tog ett test idag bara för att ta bort förväntningarna på ett plus, och vara beredd på mens imorn.

Shit hur tänker man? Är livrädd för mf, detta är första gången jag plussar i mitt liv

Grattis!

Livrädd kommer du säkert vara under hela processen :)
  • LoveL
    ensamärstark skrev 2020-06-26 17:49:07 följande:

Grattis!

Livrädd kommer du säkert vara under hela processen :)

Tack ska försöka att tänka bebis och inte missfall, eller just nu bara vara tills det kanske märks lite mer
Svar på tråden BF mars 2021