Inlägg från: Sanal1 |Visa alla inlägg
  • Sanal1

BF mars 2021

Gud vad det trillas in plus här! Jag vågar knappt tro det än men plussade med i morse, BIM+1 ÄL+12. Hoppas så att det går vägen och det blir ett litet knyte runt 15 mars <3

Blir lite extra glad för din skull Undrandee, stort grattis till er!

• Sanal1
    Undrandee skrev 2020-07-05 11:32:34 följande:

Hur mår ni? Jag är T.R.Ö.T.T! Lite illamående till och från och väldigt varm i kroppen och ofta kissnödig än så länge. Inga ömma bröst. :)

Fruktansvärt varm, känner mig smått bakfull, kissnödig varannan timma samt spänd/tung i livmodern och på en punkt till höger i magen
  • Sanal1
    Pinkky skrev 2020-07-07 23:24:03 följande:

Hej hej! Plussade svagt i söndags och starkare igår, internet säger mig att bf är 18 mars. Känns så overkligt, vill typ ta ett nytt gravtest mest hela tiden för att jag inte riktigt tror på det haha. Det är ju det enda beviset egentligen just nu på att allt inte riktigt är "som vanligt". Förutom att jag är kissnödig mest hela tiden och idag kände jag typ en svag mensvärk (vilket nästan var lite mysigt, det händer något ju!)

Vill att det ska bli september nuuu så att den här ovissa första tiden ska vara över! Gillar att det gått 2 dagar och mitt tålamod är redan slut haha 

Grattis!! <3 Dessa dagar går såååå långsamt, och så trodde man tiden mellan ÄL och BIM var seg xD
  • Sanal1

Ehlda, bf 20 mars, 7:e barnet, 36 år

amandakollb, bf 20 mars, 1a barnet, 30 år, stockholm

Loea, bf 21 mars, första barnet, snart 30

Nanoo, bf 17 mars, tredje barnet, 35 år, Stockholm

Sanal1, bf 14 mars, första barnet, 26 år, Lidköping

Svar på tråden BF mars 2021