• Maddis17

Vill bli toppmodell

Jag har fått höra hur bra jag ser ut och att jag verkligen har en superfin kropp. Jag har haft dåligt självförtroende och har inte tyckt det själv, så jag är verkligen ingen skrytmåns snarare tvärtom. Men nu har jag börjat få självförtroendet och börja drömma om att bli en toppmodell.

Men vart ska jag vända mig till och skicka in mina bilder? Jag är 1,60 lång väger 44 kg och har fin kropp. Någon som vet

• Svar på tråden Vill bli toppmodell
  • viseversa
    Maddis17 skrev 2020-05-12 11:09:10 följande:
    Jo, men det gör ont att får höra. Jag har en dröm att bli en om dom första korta modellerna men i denna tråd är de inte många som tror att de går
    Nej för att konkurensen är stenhård i modellbranchen. Finns många grymt vacvkra tjejer på 160cm men det finns också många med "rätt" längd och dom har större chans. så är det. 
  • Maddis17
    Giraffeeen skrev 2020-05-12 11:48:36 följande:

TS, du är för kort och har dessutom otrevlig attityd (antar att sanningen svider?). Satsa på att bli bra i hästhoppning eller nåt annat mer realistiskt. 

Som jag har sagt så kan jag vara lite kaxig emellanåt. Men när jag blir satt på plats så skärper jag mig. Så min attityd är inget problem. Varför ta upp hästhoppning? Bara för töntar
  • Gameofthrones

Ja, självklart att du kan bli det om det är en seriös modellagentur och vet vilka det är. Du ska alltid googla och titta på seriösa sidor. 

Du ska va rädd om dig. 

Det är inte bara glamour det finns baksida av det, mkt resor, tjej som vill bara sitt eget bästa, mkt jobb med hålla kroppen i trim med mera. 

satsa om du tycker att det är rätt. 

• Maddis17
    Silverjenny skrev 2020-05-12 11:52:28 följande:

Som sagt längden är inte ditt största hinder i modellkarriären eller i livet...

Jag vet att jag lyckas. Men du ska inte snacka om om min attityd när du beter dig som en barnrumpa.
  • Emerencia

Du är inte direkt ensam om denna dröm. Om ett företag får in flera hundra / tusen ansökningar kommer de snabbt ta bort de som är under 170 minst. Du kommer inte komma med. Handlar om konkurrens, vad har just du som är så speciellt? Söt, vacker? De är många unga tjejer som är, som också är över 175 som söker. Så, vad gör dig speciell? Säg inte kort för de är det många som också är.

• Maddis17
    viseversa skrev 2020-05-12 11:58:23 följande:

Nej för att konkurensen är stenhård i modellbranchen. Finns många grymt vacvkra tjejer på 160cm men det finns också många med "rätt" längd och dom har större chans. så är det. 

Ja, men då får man la sätta dom långa på plats
  • Maddis17
    Gameofthrones skrev 2020-05-12 11:58:55 följande:

Ja, självklart att du kan bli det om det är en seriös modellagentur och vet vilka det är. Du ska alltid googla och titta på seriösa sidor. 

Du ska va rädd om dig. 

Det är inte bara glamour det finns baksida av det, mkt resor, tjej som vill bara sitt eget bästa, mkt jobb med hålla kroppen i trim med mera. 

satsa om du tycker att det är rätt. 

Tack för peppandet
  • Giraffeeen
    Maddis17 skrev 2020-05-12 11:58:45 följande:
    Som jag har sagt så kan jag vara lite kaxig emellanåt. Men när jag blir satt på plats så skärper jag mig. Så min attityd är inget problem. Varför ta upp hästhoppning? Bara för töntar
    Antingen är du fruktansvärt omogen eller ett troll.
    You can lock the door, pretend your safe, but the evil is out there, waiting...
  • Maddis17
    Emerencia skrev 2020-05-12 12:00:32 följande:

Du är inte direkt ensam om denna dröm. Om ett företag får in flera hundra / tusen ansökningar kommer de snabbt ta bort de som är under 170 minst. Du kommer inte komma med. Handlar om konkurrens, vad har just du som är så speciellt? Söt, vacker? De är många unga tjejer som är, som också är över 175 som söker. Så, vad gör dig speciell? Säg inte kort för de är det många som också är.

Jag vet att de är många som ser väldigt bra ut som är korta. Men de är inte många korta som strider mot att få bli toppmodell så om jag vågar så kanske fler korta vågar också
  • Maddis17
    Giraffeeen skrev 2020-05-12 12:02:45 följande:

Antingen är du fruktansvärt omogen eller ett troll.

Visst är jag en barnrumpa. Nöjd?
Svar på tråden Vill bli toppmodell