Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Vill bli toppmodell

Du är säkert jättefin ts. Men tyvörr för kort. Riktigt stora kända modeller är 175 eller längre.

• viseversa
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:21:11 följande:
    För kort? Tror knappast de lilla du! Haha för gammal? Jag ska bli 17 så knappast
    Varför är du så otrevlig ts? Med den attityden kommer du inte långt oavsett. Du är för kort om du är 160cm det är fakta och inget folk säger för att trycka till dig. Men du är sjukt otrevlig tillbaka. 
  • viseversa
    Maddis17 skrev 2020-05-12 10:32:48 följande:
    Förlåt. Men orkar inte höra att jag är kort hela tiden
    Nej men du har ju sagt hur lång du är i din ts. Och i modellbrancen ÄR du för kort även fast jag är säker på att du är jättefin ändå.

Så dom som säger att 160cm är för kort för att bli toppmodell har rätt och säger det knappast för att vara elaka eller trycka till dig. Minimum för modeller är 170cm gärna ännu längre. Du är 10cm för kort för ens minimum längden.

Sen betyder det inte att det är fel.Folk kommer i olika storlekar längder och utseende. mMn chansen att bli toppmodell när man är 160cm är väldigt liten. Btw så är modellbrancen inte så glamorös som man kan tro. 
  • viseversa
    Persikaplommon skrev 2020-05-12 10:46:57 följande:
    Luktar som korttjejtrådstartaren.
    sant hon har isåfall bytt strategi helt
  • viseversa
    Maddis17 skrev 2020-05-12 11:09:10 följande:
    Jo, men det gör ont att får höra. Jag har en dröm att bli en om dom första korta modellerna men i denna tråd är de inte många som tror att de går
    Nej för att konkurensen är stenhård i modellbranchen. Finns många grymt vacvkra tjejer på 160cm men det finns också många med "rätt" längd och dom har större chans. så är det. 
Svar på tråden Vill bli toppmodell